@misc{Յուզբաշյան_Աշխեն_Հայոց, author={Յուզբաշյան, Աշխեն}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Սույն հոդվածում անդրադարձել ենք մասնագիտական պրակտիկայի ճանաչողական փուլում միջոցառումներ կազմակերպելու հմտություններին, որոնց արդյունքում պրակտիկանտ-մանկավարժները սովորում են երեխաների խմբերի կառավարում, ստեղծագործական աշխատանքներ կատարելու կարողություններ են ձեռքբերում, ինչպես նաև քերականությունը մտնում է առօրյա կյանք, ինչպես մյուս առարկաները: В статье описаны некоторые особенности при прохождении учебной педагогической практике, в частности при проведении профессиональных мероприятий в ходе которых будущим учителям дает возможность работать с группой учеников. В результате студенты должны обладать необходимыми знаниями, умениями и навыками преподавании армянского языка. This scientific article refers to the skills necessary to design academic activities in the cognitive phase of learning. The above mentioned skills enable intern teachers to effectively manage student groups, develop creative thinking as well as integrate grammar into daily lifestyle in line with other subjects.}, type={Հոդված}, title={Հայոց լեզվի ուսումնամասնագիտական պրակտիկայի մի քանի առանձնահատկություններ}, keywords={Լեզվաբանություն}, }