@misc{Judy_A._Beck_Technology, author={Judy A. Beck and Harriet C. Wynn}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, abstract={Տեխնոլոգիաների կիրառման առումով դպրոցները, համալսարանները և կրթական այլ հաստատությունները գտնվում են անընդհատ և շարունակական զարգացման գործընթացում: տեխնոլոգիաների գնահատման գրասենյակի զեկույցում նշվում է, որ տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսուցիչ-մանկավարժի կարիերայում անքակտելի մաս է կազմում, առավել ևս տեղեկատվական տեխնոլոգիաների արագ զարգացման արդի դարաշրջանում: Քանի որ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը ստիպում է մանկավարժներին փոխել ոչ միայն ուսուցման ոճն ու բովանդակությունը, այլև տարբերակված մտածողություն է ձևավորում, այժմ սովորողը սովորական «կրթական սպառողից» դառնում է «կրթական արտադրող»: Կրթության ոլորտում այս և այլ ուշագրավ բարեփոխումների մասին է խոսվում հոդվածում: Технологии в школах, университетах и других учебных заведениях находятся в постоянном и непрерывном развитии. В докладе Офиса по оценке технологий говорится, что использование технологий является неотъемлемой частью работы учителя и его карьеры, особенно в нашу эпоху бурного развития информационных технологий. Поскольку использование информационных технологий заставляет учителей не только изменить стиль и содержание работы, но и дифференцировать мышление, постольку обучающийся в настоящее время, являясь обычным “потребителем образования”, становится “производителем образования”. Об этой и других актуальных реформах в системе образования говорится в данной статье.}, title={Technology In Teacher Education: Progress Along The Continuum}, type={Հոդված}, keywords={Education management}, }