@misc{Մուրադյան_Լուսինե_Հայոց, author={Մուրադյան, Լուսինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Վերջին տարիներին արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների` Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ մեր կողմից կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի իմացության տարբեր մակարդակների համար դասավանդման ծրագրեր, ձեռնարկներ, «Սովորում ենք գրել, կարդալ, խոսել հայերեն» դասագիրքը, երկարամյա աշխատանքային փորձի հիման վրա մշակվել է մեթոդաբանություն: Յուրաքանչյուր դաս իրապես ստեղծագործական գործընթաց է, որի առաջնահերթ խնդիրը լեզվական արգելքի հաղթահարումն է: Այս հոդվածում ներկայացնում ենք հայերենի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացի սեղմ նկարագրությունը: В последние годы параллельно желанию иноязычных студентов изучать армянский язык, мы создали программы и руководства для всех уровней преподавания языка, учебник “Учимся читать, писать, говорить по-армянски”, а также разработали методику на основе многолетнего опыта работы. Каждый урок является поистину творческий процесс, основная задача которого состоит в том, чтобы преодолеть языковой барьер. В этой статье мы приводим краткое описание процесса организации грамотности армянского языка, как иностранного языка. In recent years, parallel to foreign-speaking students wish to study the Armenian language we create language teaching programs and manuals for all levels, ‘’Learning to read, write, speak Armenian’’ textbook, we also developed a methodology based on years of work experience. Every foreign language acquisition lesson is a truly creative process, which primary task is to overcome the language barrier. In this article we present a brief description of the Armenian language literacy organization process as a foreign language}, title={Հայոց լեզվի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացը}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն, Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա}, }