@misc{Авакян_Нонна_Литературно-культурные, author={Авакян, Нонна}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={В статье рассматриваются теоретические и эстетические основы произведений «Живой и мертвый» и «Хумар», которые послужили серьезными предпосылками как для создания сборников "Деревья" и "Наш побег", где Грант Матевосян, представляя ряд характерных черт писателей своего поколения, по-прежнему остается привержен своему видению истинной литературы. «Живой и мертвый» и «Хумар» отличаются также свежими структурными особенностями: автор умело соединяет жанр повести и эссе, элементы рассказа и репортажа. Հոդվածում քննարկում են «Կենդանին և մեռյալը» ու «Խումար» վեպերի տեսական եւ գեղագիտական հիմքերը: Այս աշխատությունները հիմք են հանդիսացել «Ծառերը» և «Մեր վազքը" ժողովածուների ստեղծման համար, որտեղ Հրանտ Մաթեւոսյանը, ներկայացնելով իր սերնդի մի շարք գրողների առանձնահատկությունները, դեռ շարունակում է հավատարիմ մնալ ճշմարիտ գրականության հանդեպ ունեցած իր տեսակետին: «Կենդանին և մեռյալը» ու «Խումարը» առանձնանում են նաև թարմ կառուցվածքային առանձնահատկություններուվ. հեղինակն հմտորեն համատեղում է վեպերի եւ էսսեների ժանրը, ռեպորտաժը եւ պատմողական տարրերը: The article observes the theoretical and esthetic basics of the works "The Alive and the Dead" and "Khumar" which served as serious prerequisites for creation of collections "The Trees" and "Our Run" where Grant Matevosyan, representing of characteristic features of a number of writers of his generation, still remains committed to his own vision of the true literature. The works had some fresh structural features also: the author skillfully had combined a genre of the story and essay, elements of the story and reporting.}, title={Литературно-культурные вопросы в новелле Гранта Матевосяна «Живые и мертвые»}, type={Հոդված}, keywords={Литературоведение}, }