@misc{Зинченко_Светлана_Социально-психологические, author={Зинченко, Светлана and Котырло, Тамара}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, language={ru}, abstract={Հոդվածում դիտարկված է մեծահասակների ուսուցման և զարգացման սոցիալ-հոգեբանական հիմնախնդիրը: Վերլուծված են սոցիալ-հոգեբանական զարգացման ուղղությունները: Բացահայտված են ուսուցման ինստիտուցիոնալ տեսակի առանձնահատկությունները, ինչպես նաև մեծահասակների կրթության գործընթացում ուսուցման նոր ձևերը: Հիմնավորված է, որ մեծահասակների կրթությունը հանդիսանում է անձի սոցիալ-հոգեբանական զարգացման հիմք, անհատական փորձի անընդհատ ձևավորման պայման հասուն մարդու` որպես ճանաչողության, ուսուցման, աշխատանքի և շփման ակտիվ սուբյեկտի կյանքի ուղու բոլոր փուլերում: The article investigates the problems of adult education, particularly social-psychological characteristics of adult development and learning are analyzed. The author gives the definition of the institutional peculiarities of adult education. As it is stated in the article, adult learning is a firm basis of his/her psychological development. Life-long education is a guarantee of the individual’s cognitive development.}, title={Социально-психологические особенности развития и обучения взрослых}, type={Հոդված}, keywords={Психология}, }