@misc{Лавренова_Мария_Психолингводидактические, author={Лавренова, Мария}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, language={ru}, abstract={Հոդվածում դիտարկված է բարբառային միջավայրում ապրող կրտսեր դասարանների սովորողների ուկրաինական գրական լեզվի ուղղախոսական կարողությունների ձևավորման հիմնախնդիրը: Որոշված է, որ ուկրաինական գրական լեզվի արդյունավետ ուսուցումը մեծամասամբ կախված է այն լեզուների փոխազդեցության հաշվառմամբ, որոնք կիրառում են երեխաները դպրոցական ուսուցման սկզբում: Վերլուծված են կրտսեր դասարանների սովորողների խոսքի մշակույթի ձևավորման հոգելեզվաբանական հիմքերը: Տեսականորեն հիմնավորված է մայրենի լեզվի դասերին կրտսեր դասարանների սովորողների խոսքի մշակույթի ձևավորման մանկավարժական պայմանների արդյունավետությունը: The article is devoted to the problem of formation of Ukrainian literary language skills of primary school pupils living in the conditions of dialectal environment. It was determined that the successful training of Ukrainian literary language to a large extent depends on the mutual influence of languages used by children in the elementary school. Psycholinguistic bases of forming cultural speech of primary pupils are analyzed. The effectiveness of pedagogical conditions of formation elementary school pupils’ speech culture in the native language lessons was theoretically proved.}, title={Психолингводидактические проблемы обучения украинской литературной речи учащихся младших классов в условиях диалектной среды}, type={Հոդված}, keywords={Методика обучения и преподавания}, }