@misc{Խաչատրյան_Հասմիկ_Բանավոր, author={Խաչատրյան, Հասմիկ}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Մարդու հոգևոր ներաշխարհն արտացոլվում է ոչ միայն նրա հասարակական գործունեությամբ, այլ նաև նրա խոսքի լեզվական վարքագծով: Մարդու խոսքը, բառապաշարը նրա մտավոր կարողության արտացոլանքն են և արտահայտում են նրա դաստիարակությունը, կրթությունը, մտավոր զարգացումը, բնավորության գծերը, հատկանիշները, բարոյակամային որակները: Այսօր դպրոցահասակ աշակերտների, ուսանողների, նույնիսկ բուհն ավարտող շրջանավարտների առօրյա խոսքը մեծ մասամբ չի համապատասխանում գեղեցիկ խոսքի հատկանիշներին, և այդ բացը պետք է լրացվի դպրոցում` ընդգրկելով դպրոցի ողջ կոլեկտիվին: Կրթվածությունը՝ որպես գիտելիքների, հմտությունների և ընդունակությունների ամբողջություն, սովորողի հոգևոր և մտավոր անձնային որակների ձևավորման կարևոր միջոց է, և այն պետք է դառնա դպրոցական կրթության անկյունաքարը: Ուսուցչական անձնակազմի խնդիրն է ձևավորել անընդհատ ինքնաճանաչման և ինքնակատարելագործման ձգտող սաների: Նրանց պետք է կանգնեցնել մշտական ինքնավերլուծության, ինքնաշտկման և ինքնակատարելագործման ճանապարհին` ձևավորելով սկզբունքային, զգացմունքային և համամարդկային արժեքներով օժտված անհատներ: Աշակերտի հոգևոր հետաքրքրությունների զարգացմանը զուգընթաց, համամարդկային արժեքներին, հարուստ մշակույթին, արվեստի գործերին ծանոթանալուն զուգահեռ` ուսուցիչը պետք է զարգացնի նաև աշակերտի խոսքն ու հաղորդակցական կարողությունը, քանի որ անհատի բարոյական զարգացումը սերտորեն կապված է ժողովրդի հոգևոր արժեքների՝ լեզվի, գրականության, պատմության, մշակույթի յուրացման հետ: A person's spiritual inner world is reflected not only by his social activity, but also by the linguistic behavior of his speech. A person's speech and vocabulary are a reflection of his mental capacity and express his upbringing, education, intellectual development, character traits, characteristics, moral qualities. Today, the daily speech of school-aged pupils, students, even university graduates mostly does not meet the characteristics of beautiful speech, and this gap must be filled in the school, including the entire school staff. Being educated, as a set of knowledge, skills and abilities, is an important means of forming the spiritual and intellectual personal qualities of the learner, and it should become the cornerstone of school education. The task of the teaching staff is to form students who are constantly striving for self-knowledge and self-improvement, they should be put on the path of constant self-analysis, self-correction and self-improvement, forming individuals endowed with principled, emotional and universal values. Along with the development of the student's spiritual interests, getting acquainted with universal values, rich culture, works of art, the teacher should also develop the student's speech and communication ability, because the moral development of the individual is closely related to the acquisition of the spiritual values of the people: language, literature, history, culture. Духовный внутренний мир человека отражается не только в его социальной деятельности, но и в языковом поведении его речи. Речь и словарный запас человека являются отражением его умственных способностей и выражают его воспитание, образование, интеллектуальное развитие, черты характера, особенности, нравственные качества. Сегодня повседневная речь школьников, студентов, даже выпускников вузов в большинстве своем не отвечает характеристикам красивой речи, и этот пробел необходимо восполнять в школе, в том числе и всем коллективом школы. Образование как совокупность знаний, навыков и умений является важным средством формирования духовных и интеллектуальных качеств личности обучающегося и должно стать краеугольным камнем школьного образования. Задача педагогического коллектива состоит в том, чтобы сформировать студентов, постоянно стремящихся к самопознанию и самосовершенствованию, их следует поставить на путь постоянного самоанализа, самокоррекции и самосовершенствования, формирования личности, наделенной принципиальными, эмоциональные и общечеловеческие ценности. Наряду с развитием духовных интересов учащегося, наряду с ознакомлением с общечеловеческими ценностями, богатой культурой, произведениями искусства, педагог должен развивать и речевые и коммуникативные способности учащегося, ведь нравственное развитие личности тесно связано с приобретением духовных ценностей народа: язык, литература, история, культура.}, title={Բանավոր խոսքի զարգացման մանկավարժական հիմքերը}, type={Հոդված}, keywords={Բանավոր խոսք, Կրթություն}, }