@misc{Ավետիսյան_Աստղիկ_Նոր, author={Ավետիսյան, Աստղիկ}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ԱԵԳՄՄ հրատ.}, publisher={«ԱՐՑԱԽ» հրատ.}, abstract={Վերջին տարիներին սոցիալական մեդիան քաղաքական գործընթացում կարևորագույն դերակատարություն ունի։ Հետազոտության նպատակն է պարզել, թե նոր մեդիայի զարգացման արդյունքում ինչպիսի փոփոխություններ են տեղի ունեցել քաղաքական հաղորդակցության համատեքստում։ Մեր առջև դրված խնդիրն է ցույց տալ այն փոփոխությունները, որոնք սոցիալական մեդիայի ազդեցությամբ փոխակերպել են քաղաքական առաջնորդների և հանրության միջև հաղորդակցության դինամիկան։ Վերջին տարիներին քաղաքական գործիչներն առավել ակտիվ են օգտագործում սոցիալական մեդիայի հարթակները հասարակության հետ ուղիղ շփման համար, և մեծացել է հանրային կարծիքի վրա ազդեցությունը: Սոցիալական մեդիան ստիպում է, որ իշխանությունը, քաղաքական գործիչ-ներն ու պաշտոնյաները դառնան հաշվետու և հասանելի հասարակության համար։ Ավանդական քաղաքական գործընթացներին զուգահեռ ակտիվ զարգանում է նաև «վիզուալ քաղաքականությունը», իսկ սոցիալական մեդիան փոխակերպում է հաղորդակցության առկա ձևաչափերը։ Արհեստական բանականությունը սկսել է նշանակալից դերակատարություն ունենալ անհատականացված քաղաքական հաղորդակցության մեջ՝ վերլուծելով հսկայական քանակությամբ տվյալներ, հաղորդագրությունները հարմարեցնելով ընտրողների անհատական պահանջներին: ԱԲ-ի վրա հիմնված չաթ-բոտերը և վիրտուալ օգնականները գնալով ավելի են կատարելագործվել: Վիրտուալ քարոզարշավների համար կազմակերպվող միջոցառումներն ու հանրահավաքները VR (վիրտուալ իրականություն) տեխնոլոգիաների շնորհիվ դառնում են ավելի ինտերակտիվ և գրավիչ: Իսկ AR (հավելյալ իրականություն) հավելվածները ընտրողներին տրամադրում են քաղաքական գործիչների կամ խնդիրների մասին տեղեկատվություն՝ սկանավորելով քարոզչական նյութերը: Social media have played an important role in political processes in recent years. The purpose of the study is to find out what changes have occurred in the context of political communication as a result of the development of new media. Our goal is to show the changes that have changed the dynamics of communication between political leaders and the public under the influence of social networks. Politicians have increasingly used social media to communicate directly with the public, and their influence on public opinion has been increased in recent years. Social media make the government, politicians and officials accountable and accessible to the public. Along with traditional political processes, "visual politics" is also actively developing, and social media is transforming existing communication formats. Artificial intelligence has come to play a significant role in personalized political communications, analyzing vast amounts of data, tailoring messages to individual voter requirements. Artificial intelligence-based chat-bots and virtual assistants are becoming increasingly sophisticated. Events and rallies organized for virtual campaigns are becoming more interactive and engaging thanks to virtual reality technologies. And AR (augmented reality) applications provide voters with information about politicians or issues by scanning campaign materials. В последние годы социальные сети играют важную роль в политических процессах. Цель исследования – выяснить, какие изменения произошли в контексте политической коммуникации в результате развития новых медиа. Наша задача — показать изменения, которые изменили динамику общения политических лидеров и общественности под влиянием социальных медиа. В последние годы политики стали активнее использовать социальные медиа для прямого общения с общественностью, и влияние медиа-ресурсов на общественное мнение возросло. В ходе исследования были изучены новейшие медиа-технологии и теоретические основы медиа-политики. Были проведены разносторонние опросы экспертов и постоянные мониторинги социальных медиа. Социальные медиа делают правительство, политиков и чиновников подотчетными и доступными для общественности. Наряду с традиционными политическими процессами активно развивается и «визуальная политика», а социальные медиа трансформируют существующие форматы коммуникации. Искусственный интеллект начал играть значительную роль в индивидуализированной политической коммуникации, анализируя огромные объемы данных и адаптируя сообщение к индивидуальным потребностям избирателей. Чат-боты и виртуальные помощники на базе ИИ становятся все более совершенными. Мероприятия и собрания, организуемые для виртуальных политических кампаний, становятся преимущественно интерактивными и привлекательными благодаря технологиям виртуальной реальности. А приложения дополненной реальности предоставляют избирателям информацию о политиках или задачах путем сканирования агитационных материалов.}, title={Նոր մեդիան փոխակերպել է քաղաքական հաղորդակցությունը}, type={Հոդված}, keywords={Լրագրություն}, }