@misc{Հայրապետյան_Գ._Ս._Մաթեմատիկական, author={Հայրապետյան, Գ. Ս.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում քննարկվում է մաթեմատիկական խոսքի մշակույթը տարրական դպրոցում որպես մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթաց: Հիմք ընդունելով պարուրաձև ուսուցումը, խոսքի տեսակները, մաթեմատիկական լեզվի ուսումնասիրման մոտեցումները և խոսքի զարգացման հիմնական ուղղությունները՝ մշակվեցին դասակարգված տրամաբանական առաջադրանքներ մաթեմատիկական խոսքի մշակույթի զարգացման համար: Արդյունքում ստեղծվեց տրամաբանական առաջադրանքների համակարգ ուղեցույց տարրական դպրոցի ուսուցիչների համար: В данной статье рассматривается культура математической речи как процесс обучения математике в начальной школе. На основе спирального обучения, видов речи, подходов изучения математического языка и основных направлений развития речи были выдвинуты аспекты логических задач по работе над культурой развития математической речи. В результате была разработана система логических задач в начальной школе. In this article, the mathematical speech culture is considered as the process of teaching mathematics in primary school. On the basis of spiral shaped teaching, types of speech, mathematical language study approaches and the main directions of speech development were elaborated out aspects of logical tasks on working over the culture of mathematical speech development. As a result, was developed a system of logical tasks in primary school.}, title={Մաթեմատիկական խոսքի մշակույթը տարրական դպրոցում}, type={Հոդված}, keywords={Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա}, }