@misc{Միքայելյան_Ա._Վ._Տարրական, author={Միքայելյան, Ա. Վ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում հիմնավորվում է գրավորի սխալների կանխարգելման կարևորությունը տարրական դասարանների աշակերտների ճիշտ գրելու կարողությունների ձևավորման գործընթացում: Այդ աշխատանքը կատարելու ընթացքում պիտի հաշվի առնել նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների առանձնահատկությունները: Ներկայացվում են աշխատանքի ձևեր, մեթոդական հնարներ, որոնք միտված են ոչ միայն կանխելու մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գրավոր խոսքին բնորոշ սխալները, այլև շտկելու մի շարք երկրորդային խանգարումներ: В статье представлена одна из важных составляющих процесса усвоения орфографических умений учащихся, имеющих умственную отсталость- работа над ошибками в письменной речи, установлена важность упражнений и задач, осуществляемых с целью предотвращения орфографических ошибок. Указанные работы представлены в контексте инклюзивного образования. In the paper there is presented one of the important components of the spelling skills learning process for thestudents with mental retardation- work on spelling errors, where there are especially highlighted the importance ofthe exercises and tasks which are implemented with an aim to prevent spelling errors. The mentioned works are presented under the context of inclusive education.}, title={Տարրական դասարանների սովորողների գրավոր խոսքի սխալների շուրջ աշխատանքը ներառական կրթության պայմաններում}, type={Հոդված}, keywords={Մայրենի լեզու, Գրականություն}, }