@misc{Աղաբաբյան_Կ._Հ._Մանրապատում, author={Աղաբաբյան, Կ. Հ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում քննվում են տարրական դասարանների ապագա ուսուցչի լեզվամտածողության և լեզվազգացողության բարձրացման խնդիրը՝ որպես խոսքի զարգացմանը նպաստող կարևոր նախապայման, և մանրապատում ստեղծագործությունների ուսուցման առանձնահատկություններն այդ գործընթացում: Ներկայացվում են առաջադրանքների նմուշօրինակներ, որոնք ներդրվել են ինչպես ՀՊՄՀ-ում, այնպես էլ տարրական դպրոցում: В статье исследуется проблема языкового мышления и способы повышения языковой чувствительности как возможной предпосылки развития речи, а также детализируются особенности педагогической работы в этом процессе. Приведены образцы заданий, представленные как в АГПУ, так и в начальной школе. The article examines the problem of linguistic thinking and methods of increasing linguistic sensitivity as a possible prerequisite for the development of speech, and also details the features of pedagogical work in this process. Examples of assignments presented both in ASPU and in elementary school are presented.}, title={Մանրապատում ստեղծագործությունների ուսուցումը որպես սովորողների լեզվամտածողության և լեզվազգացողության զարգացման միջոց}, type={Հոդված}, keywords={Մայրենի լեզու, Գրականություն}, }