@misc{Аветисян_Нелли_О, author={Аветисян, Нелли}, address={Երևան}, howpublished={online}, language={hy}, abstract={Արամ Խաչատրյանի “Սպարտակ” բալետի երաժշտական դրամատուրգիային նվիրված այս հոդվածում բացահայտվում է լիբրետոյի և երաժշտության ներքին կապը, որն արտահայտված է տարբեր ստեղծագործական միջոցներով: Վերլուծական քննության է առնված 1954 թվականին ավարտված հեղինակի մոնումենտալ պարտիտուրը, որը ստեղծված է Նիկոլայ Վոլկովի լիբրետոյի հիման վրա և ընդգրկված է երեք հատորներում, առաջինը՝ հրատարակված 1970 թվականին, իսկ երկրորդը՝ 1986-ին: Ուսումնասիրված են պարտիտուրի կոնստրուկտիվ առանձնահատկությունները, արխիտեկտոնիկայի, ոսկե հատման, համաչափ հավասարակշռման, բալետի կուլմինացիայի և սպառման հարմոնիային համապատասխանող օրինաչափությունները: Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձված երաժշտական թեմակերպար փոխներգործությանը, լեյտթեմաների համակարգի ստեղծմանը, բալետի չորս գործողություններին համապատասխանող ինը պատկերի տրամաբանական տեղաբաշխմանը:}, type={Հոդված}, title={О драматургии балета «Спартак» Арама Хачатуряна}, keywords={Драматургия, Музыка}, }