@misc{Ռեզա_Էմամի_Սոցիալական, author={Ռեզա Էմամի}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Եվրոպրինտ}, abstract={Հոդվածում ներկայացված են Իրանի և Հայաստանի սոցիալական համակարգերում սոցիալական օտարման երևույթի համեմատական ուսումնասիրության արդյունքները: Մասնավորապես, ուսանողների շրջանում իրականացրել ենք սոցիոլոգիական ուսումնասիրություն, որի նպատակն էր բացահայտել երկու երկրների ուսանողների շրջանում սոցիալական օտարման երևույթը տարբերություններն ու ընդհանրությունները: Ուսանողները, որպես հատուկ սոցիալական շերտ, որը ստեղծում է հասարակության ապագան և զարգացման գործընթացի բազմակողմանի մտավոր ներուժը, իր հերթին, նույնպես զերծ չեն օտարման երևույթի հետևանքներից, ինչը վնաս է հասցնում հասարակությանը, ինչպես նաև կանխում դրա համաչափ զարգացումը: Այսպիսով, ուսանողների շրջանում օտարման արմատների և պատճառների ուսումնասիրությունն ու նույնականացումը կարևոր խնդիր է Հայաստանի և Իրանի համար և կարող է նպաստել հասարակության առաջընթացին: В статье приводятся результаты сравнительного изучение феномена социального отчуждения в социальных системах Ирана и Армении. В частности, мы провели социологическое исследование среди студенчества и попытались выявить различия и сходства в явлении социального отчуждения среди студенческой молодежи обеих стран. Студенты, как особый социальный слой, создающий будущее общества и всесторонний интеллектуальный потенциал процесса развития, в свою очередь также не свободны от последствий явления отчуждения, которое наносит ущерб обществу, а также препятствует его пропорциональному развитию. Таким образом, изучение и выявление корней и причин отчуждения среди студентов является жизненно важной задачей для Армении и Ирана и может способствовать прогрессу общества. The article presents the results of the comparative sociological study of the phenomenon of social alienation in the societies of Iran and Armenia. In particular, we conducted a sociological survey among the students and sought to find out the distinguish and similarities in social alienation phenomena between the community of student youth of both countries. Students, as a special social strata, who creates the future of the society and the inclusive intellectual potential of the development process, are also not free from the effects of the phenomenon of alienation that hurt society as well as hinder its proportional development. Therefore, the study and discovery of roots and causes of alienation among the students is a vital necessity for Armenia and Iran and can contribute to the progress of the society. Keywords. social alienation, students, moral principles, emotional connections}, title={Սոցիալական օտարումն Իրանի և Հայաստանի հասարակություններում}, type={Հոդված}, keywords={Սոցիոլոգիա}, }