@misc{Hovhannisian_Christine_The, author={Hovhannisian, Christine}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.}, abstract={Եղ․ Չարենցի «Երկիր Նաիրի» վեպը նարրատալոգիայի տեսանկյունից ուսումնասիրման հարուստ նյութ է։ Վեպի նարրատիվը կառուցված է վեպի ժանրը կազմաքանդելու սկզբունքով։ Վեպում հեղինակը հանդես է գալիս որպես իր վեպի տեսաբան։ Ընթերցողին հասցեագրված ուղղակի դիմումները վեպը դարձնում են վեպ-ուղերձ։ Հեղինակը գիտակցաբար ստանձնում է անվստահելի նարրատորի դեր՝ ապակառուցելով օբյեկտիվ իրականությունը։ Հեղինակը ընթերցողին դիտարկում է իր ընկալումով որպես վեպը ստեղծող հեղինակ։ Վեպի նարրատիվը կառուցվում է վեպ-ասեկոսե մոդելով։ Տեքստայնացումը վեպում հանգեցնում է իմաստի կորստին։ Վեպում հեգնանքը աշխարհայացքային ընդգրկում ունի և ուղղված է նույնիսկ ստեղծվող վեպին։ Վեպը ուսումնասիրության հետաքրքիր նյութ է գրական-գեղագիտական փուլերի ժամանակային սահմանների տեսանկյունից։ Իր ժամանակի գրականության համատեքստում վեպը դուրս է մնում տվյալ իրականության տիրապետող գեղագիտությունից։ Վեպի նարրատիվը անդրադարձում է գրողի ոչ միայն «մաքուր» գեղագիտական փորձարարությունը, այլև փիլիսոփայական աշխարհայացքը։ Ե՛վ փիլիսոփայական, և՛ գեղարվեստական լուծումներով «Երկիր Նաիրի» վեպը սերտորեն առնչվում է պոստմոդեռնիզմին։ Այն կարելի է համարել հայ գրականության մեջ պոստմոդեռնիզմի ազդարարում։ Роман Чаренца «Еркир Наири» являет собой богатый материал для нарратологии. Нарратив романа построен по принципу деконструкции жанра романа. В романе автор выступает как теоретик своего романа. Прямые обращения к читателю делают роман романом-посланием. Автор сознательно берет на себя роль ненадежного нарратора, деконструирующего объективную реальность. Он видит в читателе автора, который создает роман на основе собственного восприятия. Нарратив романа строится по модели роман-сплетня. Текстуализация приводит к потере смысла в романе. Ирония в романе имеет мировоззренческий характер и направлена даже на создаваемый роман. Роман представляет собой интересный предмет исследования с точки зрения времен-ных рамок литературно-эстетических этапов. Повествование романа отражает не только «чистые» эстетические эксперименты писателя, но и его философское мировоззрение. Как по своему философскому, так и художественному решению роман «Еркир Наири» тесно связан с пост-модернизмом. Роман можно считать отражением постмодернизма в армянской литературе.}, title={The Narrative of Deconstruction In Yeghishe Charents Novel «Land of Nairi»}, type={Հոդված}, keywords={Philology}, }