@misc{Дурасанян_Нарине_Проблема, author={Дурасанян, Нарине}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում քննարկվում են օտար լեզուների դասավանդման տարբեր մեթոդները բուհերում: Հատուկ ուշադրություն է դարձվել հետևյալ մեթոդներին` ուղղակի մեթոդ, քերականական-թարգմանչական, աուդիո-տեսական, աուդիո-բառային, հաղորդակցման և այլն: Արծարծվում են օրինակներ օտար լեզվի մեթոդների ուսուցման մասին ըստ հաղորդակցման մեթոդաբանության: Հաղորդակցման մեթոդը բարելավում է օտար լեզվով շփվելու հմտությունները: Այսպիսով, օգտագործվում են հետևյալ մեթոդները` խաղեր, ներկայացումներ PowerPoint-ում, տեսանյութեր, վիդեո դասեր, զրույցներ բնիկ խոսնակների հետ Skype-ի միջոցով: Պորտֆոլիո կրթական տեխնոլոգիան ոչ միայն ստեղծում է հնարավորություններ ուսանողների ձեռքբերումների ոչ պաշտոնական գնահատմանը ըստ առարկայի, այլև մեծացնում է ուսանողների մոտիվացիան իրենց հետագա հմտությունների բարելավմանը: The article discusses various methods of teaching foreign languages in universities. Particular attention is paid to the following methods: the direct method, grammar-translation, audio-visual, audiolingual, communicative and others. Examples of teaching foreign language according to Communicative Language Teaching are examined. The communicative approach helps to improve the target language speaking skills. For this purpose the following techniques are used: games, PowerPoint presentations, watching films, video lessons, conversations with a native speaker on Skype. The educational technology "Portfolio" creates not only the possibility of an informal assessment of the learners' achievements on the given subject, but also raises their motivation in future improvement of their skills. В статье рассматриваются различные методы обучения иностранным языкам в вузах. Особое внимание было уделено следующим методам: прямому методу, грамматико-переводному, аудиовизуальному, аудиолингвальному, коммуникативному и другим. Pассмотрены примеры приемов преподавания иностранного языка по коммуникативной методике, которая позволяет улучшить навыки общения на иностранном языке. Для этого используются следующие приемы: игры, презентации в PowerPoint, просмотры видеофильмов, видеоуроки, беседы с носителем языка по Skype. Образовательная технология «портфолио» не только создаѐт возможности неформального оценивания достижений учащихся по предмету, но также повышает их мотивацию в дальнейшем совершенствовании своих навыков.}, title={Проблема методов преподавания современного английского языка}, type={Հոդված}, keywords={Методика преподавания английского языка}, }