@misc{Pogosyan_Svetlana_Independent, author={Pogosyan, Svetlana}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Методика преподавания иностранного языка неразрывно связана с проблемой планирования и организации самостоятельной работы (СР) студентов при обучении иностранному языку. Современные исследователи, занимающиеся педагогической категорией «самостоятельная работа», считают, что самостоятельное извлечение знаний и их качественное усвоение, анализ результатов в усвоении знаний и развитии умений обеспечиваются самостоятельной работой студентов. Эффективное планирование и организация самостоятельной работы студентов спобствуют достижения цели в образовательном процессе. Օտար լեզվի դասավանդման մեթոդիկան սերտ կապված է ուսուցման ընթացքում ուսանողի ինքնուրույն աշխատանքի պլանավորման և կազմակերպման խնդրի հետ: Ժամանակակից մանկավարժները առընչվելով <ինքնուրույն աշխատանք> հասկացության հետ, համարում են, որ գիտելիքների ինքնուրոյն ձեռքբերումը, լիարժեք յուրացոմը, յուրացման արդյունքների վերլուծությունը և հմտությունների զարգացումը ապահովվում են ուսանողների ինքնուրույն կամ անհատական աշխատանքով: Ուսանողի ինքնուրույն աշխատանքի արդյունավետ պլամավորման և կազմակերպումը ուսուցման գործընթացի կարևորագույն հիմնախնդիրն է: It is impossible to study the problem of planning and organization of individual learning the process of foreign language learning detached from methods of language teaching. Contemporary scientists dealing with such a category as ―individual learning‖ consider that individual knowledge getting and its assimilation, the investigation of the results in knowledge assimilation and skill development are provided with individual work of students. Effective planning and organization of a student‘s individual work brings to the accomplishment of academic goals in educational process.}, title={Independent Learning: Key Techniques}, type={Հոդված}, keywords={English teaching methods}, }