@misc{Պիկիչյան_Հռիփսիմե_Ավանդական, author={Պիկիչյան, Հռիփսիմե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ}, abstract={1960-ական թթ. Երևանի պոլիտեխնիկական ինստիտուտի նախաձեռնած ազգագրական երգի ու պարի փառատոների ազդեցությամբ, հանրային մտածելակերպում վերարժևորվում էր ավանդական մշակույթը՝ ավագ սերնդից փոխանցվելով երիտասարդներին: Հետխորհրդային տարիներին Երևանի կասկադի տարածքում պարբերաբար կազմակերպվող ավանդական պարի ուսուցման երեկոների, հայ երգ ու պարի «Գութան» փառատոնի և դպրոցական ծրագրերում ներառված ազգային երգ ու պարի դասընթացի շնորհիվ ինքնության խորհրդանիշներ դարձած ավանդական երգի, պարի, տարազի, ծիսական արարողությունների վերակերպավորված տարբերակներն աստիճանաբար տարածվում էին քաղաքային կենցաղում, ապա վերադառնում գյուղական բնակավայրեր ու սփյուռքահայ համայնքներ։ В 1960-е годы Ереванский политехнический институт проводил этнографические фестивали песни и танца, под влиянием которых в общественном сознании произошла переоценка традиционной культуры, передающейся молодому поколению. В постсоветские годы, благодаря регулярно организуемым на территории ереванского Каскада традиционным вечерам обучения народным танцам, армянскому фестивалю песни и танца «Гутан» («Плуг») и курсу национальной песни и танца, включенному в школьные программы, по-новому интерпретированные традиционные песни, танцы, костюмы и ритуальные обряды, ставшие символами национальной идентичности, постепенно получили распространение как в городском быту, так и в сельском, а также в армянской диаспоре. In the 1960s, the Yerevan Polytechnic Institute held ethnographic song and dance festivals, which influenced the reappraisal of traditional culture in the public mind, pass-ing it on to the younger generation. During the post-Soviet years, owing to the regular occurrence of traditional folk dance evenings in the Yerevan Cascade territory, the Armenian song and dance festival Gutan (Plough), and the inclusion of a national song and dance course in school curricula, the newly-interpreted versions of traditional songs, dances, costumes, and rituals that became symbols of national identity gradually spread throughout urban areas, and life, and subsequently, returned to rural settlements, and communities of the Armenian Diaspora.}, title={Ավանդական երաժշտության քաղաքային կենսընթացը}, type={Հոդված}, keywords={Մշակույթ}, }