@misc{Առաքելյան_Գայանե_Խնդիրներ, author={Առաքելյան, Գայանե}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={В обычной жизни часто возникает необходимость обозреть такое взаимное расположение пространственных фигур, при котором одна из них содержит другую. В часности, взаимное расположение таких двух фигур как вписанные и описанные фигуры. В статье рассматриваются задачи о совмещенных геометрических фигурах, которые обогащают знания учащихся и развивают их пространственное представление. In everyday life it is often necessary to observe such mutual arrangement of spatial figures in which one of them contains another. Especially, mental arrangement of the two figures, as inscribed and circumscribed figures. The article deals with the tasks on combined geometric figures which enrich the knowledge of students and develop their spatial representation․ Առօրյա կյանքում հաճախ անհրաժեշտություն է առաջանում դիտարկել տարածական պատկերների այնպիսի փոխադարձ դասավորվածություններ, որոնցում նրանցից մեկը որոշակի ձևով պարունակվում է մյուսում կամ պարունակում է մյուսը: Երկու պատկերների այդպիսի փոխադարձ դասավորվածության մասնավոր դեպք են ներգծած և արտագծած պատկերները: Հոդվածում դիտարկվում են համակցված երկրաչափական պատկերների վերաμերյալ խնդիրներ, որոնք հարստացնում են սովորողների գիտելիքները, զարգացնում նրանց տարածական պատկերացումներն ու երևակայությունները:}, type={Հոդված}, title={Խնդիրներ համակցված երկրաչափական պակտերների վերաբերյալ}, keywords={Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա}, }