@misc{Գրիգորյան_Գոհար_Ներառական, author={Գրիգորյան, Գոհար and Միրզաջանյան, Արև}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={В данной статье затрагивается тема психологического содержимого одного из актуальных методов организации образования - инклюзивного образования. Описываются факторы, которые образуют эту содержимую и делается попытка определения путей организации инклюзивного обучения, которые позволят сделать процесс обучения детей с особыми нуждами более многосторонним и эффективным. Толерантным отношением общества к ребенку обусловлена взаимная толерантность ребенка к обществу. The article touches the psychological content of one of the current ways of organizing the educational process-the inclusive education. Those factors are described, which take part in the process of structuring that content and a trial is made to find out the formulation of inclusivity that will help the tutoring process to become more effective and comprehensive. The base of inclusive education is a child with special needs (disabled child) and depending on the fact how carefully and kindly the society treats this child, the social leniency will be reached. Հոդվածում արծարծվում է կրթության կազմակերպման արդիական ձևերից մեկի՝ ներառական կրթության հոգեբանական բաղադրիչը, նկարագրվում են ձևավորող գործոնները: Փորձ է արվում գտնելու ներառական կրթության կազմակերպման այն ուղին, որը թույլ կտա ուսումնառության պրոցեսը դարձնել արդյունավետ: Ներառականության առանցքում հատուկ կարիքներով երեխան է՝ իր զգացմունքներով և հասարակության հետ կապեր կառուցելու իր ունակությամբ և, կախված նրանից, թե ինչպիսին է հասարակության կարեկցանքը երեխայի հանդեպ, վերջինս էլ նույնքան կարեկից կլինի հասարակության նկատմամբ:}, title={Ներառական կրթության հոգեբանական բաղադրիչը ԼՂՀ ներառական դպրոցներում}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանություն}, }