@misc{Հասրաթյան_Ծովինար_Լեզվական, author={Հասրաթյան, Ծովինար}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={В данной статье рассматривается ряд методов и средств содействия эффективности обучения некоторых языковых единиц. В статье как средством обучения указаны древнеармянские слова (грабарян), с которыми ученики встречаются в учебниках, а также в произведениях армянских писателей. Грамматические формы древнеармянских слов (грабарян) отличаются от грамматических форм современного армянского языка. Для вышеприведенного является достаточно богатый и целенаправленный материал писателя с большим именем Ованеса Шираза, поэма «Тондракецинер». This article discusses a number of methods and means of promoting the effectiveness of learning some language units. The article learning tool identifies the ancient word (grabarân), with which the disciples found in textbooks, as well as in the works of Armenian writers. Ancient Armenian grammatical forms of words (grabarân) differ from the grammatical forms of the modern Armenian language. For the above quite suited rich and focused material with big name writer Hovhannes Shiraz, the poem "Tondrakeciner". Սույն հոդվածում քննվում են լեզվական որոշ միավորների ուսուցման արդյունավետությանը նպաստող մի շարք մեթոդներ ու միջոցներ: Ուսուցման նյութ ենք դարձրել գրաբարյան բառերը, որոնց աշակերտները հանդիպում են դասագրքերում, ինչպես նաև հայ գրողների երկերում:Հիշյալ բառերը իրենց քերականական ձևերով տարբերվում են ժամանակակից հայերենի քերականական ձևերից: Վերոնշյալի համար բավականաչափ հարուստ ու նպատակահարմար նյութ ենք դարձրել Հովհաննես Շիրազի ,Թոնդրակեցիներըե պոեմը:}, title={Լեզվական որոշ միավորների ուսուցումը Հովհաննես Շիրազի «Թոնդրակեցիները» պոեմի օրինակով}, type={Հոդված}, keywords={Հայոց լեզվի դասավանդման մոթոդիկա}, }