@misc{Շիրինյան_Անի_Եղիշե, author={Շիրինյան, Անի}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Языческое мышление Чаренца нашло свое отражение в его произведениях. Первые годы литературной деятельности поета совпали с периодом, когда одним из главных направлений развития цивилизации являлось возраждение языческого прошлого. Языческий пантеон в литературе занял широкое место и стал постаментом героических идеалов. Чаренц изображает языческую стихию выражающую далекую бытовую красоту культур дохрестианского периода параллельно античной, элинской культуре, затронув ассорийских, индийских, греко-римских множественных богов. Charents' pagan thought was reflected in his poems. The first years of the poet's literary career coincided with such a period when one of the important directions of the national civilization was regeneration of the pagan past. Pagan pantheon occupied a spacious place in the literature and became a pedestal for ideals. Charents describes the pagan element expressing the beauties of the old way of life, at the same time showing a parallel between the Armenian culture of the pre-Christian period and ancient, Hellenic culture noting numerous Assyrian, Indian and Greco-Roman goddesses. Չարենցի հեթանոսական մտածողությունն իր արտացոլումն է գտել նրա ստեղծագործությունների մեջ: Բանաստեղծի գրական գործունեության առաջին տարիները համընկան մի այնպիսի ժամանակաշրջանի, երբ ազգային քաղաքակրթության զարգացման գլխավոր ուղղություններից մեկը համարվում էր հեթանոսական անցյալի վերածնությունը: Հեթանոսական պանթեոնը գրականության մեջ գրավեց ընդարձակ տեղ և դարձավ հերոսական իդեալների պատվանդան: Չարենցը պատկերում է հեռավոր կենցաղի գեղեցկություններն արտահայտող հեթանոսական տարերքը` նախաքրիստոնեական շրջանի հայ մշակույթին զուգահեռելով նաև անտիկ, հելլենական մշակույթը, անդրադառնալով ասորական, հնդկական և հունա-հռոմեական բազմաթիվ աստվածությունների:}, title={Եղիշե Չարենցի հեթանոսական պանթեոնը}, type={Հոդված}, keywords={Գրականագիտութիւն}, }