@misc{Խաչատրյան_Ալեքսանդր_Տարբեր, author={Խաչատրյան, Ալեքսանդր and Խաչատրյան, Գուրգեն}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={В работе рассматривается вопрос о целесобразности решения задач школьного курса математики разными способами. Больше, чем десятью способами решено одно несложное тригонометрическое уравнение, что позволяет повторить с учащимися не только методы решения тригонометрических уравнений, но и оновные формулы тригонометрии. Показано, каким образом применение различных методов и приомов влияет на усвоение учебного материала и способствует развитию гибкости мышления учащихся. The paper considers the question of the feasibility of solving the problems of the school course of mathematics in various ways. More than ten ways solve one simple trigonometric equation, which allows you to repeat with the students not only the methods of solving trigonometric equations, but also the basic formulas of trigonometry. It is shown how the application of various methods and primes influences the assimilation of educational material and promotes the development of students' thinking flexibility. Աշխատանքում դիտարկվում է դպրոցական դասընթացի խնդիրների տարբեր եղանակներով լուծման նպատակահարմարության հարցը: Մեկ տասնյակից ավելի եղանակներով լուծված է ոչ բարդ եռանկյունաչափական մեկ հավասարում, որը հնարավորություն է տալիս ոչ միայն սովորողների հետ կրկնելու եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման մեթոդները, այլև եռանկյունաչափության հիմնական բանաձևերը: Ցույց է տրված, թե ինչպես է տարբեր մեթոդների և հնարքների կիրառումը ազդում ուսումնական նյութի յուրացմանը և նպաստում սովորողների ճկուն մտածողության զարգացմանը:}, title={Տարբեր եղանակներով խնդիրների լուծման մեթոդական նպատակահարմարության մասին}, type={Հոդված}, keywords={Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա}, }