@misc{Թադևոսյան_Ռուզաննա_Ուսուցչի, author={Թադևոսյան, Ռուզաննա}, howpublished={online}, publisher={ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․}, abstract={Աշխատավարձն ուսուցիչներին մոտիվացնող բազմաթիվ գործոններից մեկն է միայն, սակայն լավագույն թեկնածուներին ներգրավելու և լավագույն ուսուցիչներին համակարգում պահելու տեսանկյունից` ամենաէականը։ Ցածր աշխատավարձերը դժվարացնում են նոր ուսուցիչների ներգրավման և արդեն աշխատող ուսուցիչներին համակարգում պահելու գործընթացը: Բացի այդ, ուսուցչի աշխատավարձը խիստ փոխկապված է աշակերտների ցուցաբերած արդյունքի հետ։ Հոդվածում ուսումնասիրվել է տարբեր երկրներում ուսուցչի աշխատավարձի և դրա՝ նվազագույն աշխատավարձի ու նվազագույն սպառողական զամբյուղի հետ հարաբերակցությունը, կատարվել են համեմատություններ ՀՀ նույն ցուցանիշի հետ։ Ի տարբերություն շատ այլ երկրների, որտեղ թեև ուսուցչի աշխատավարձը ցածր է այլ ոլորտների աշխատողների աշխատավարձերի համեմատ, սակայն հնարավորություն տալիս է արժանավայել կյանքով ապրելու, Հայաստանում այս խնդիրն առավել սուր է դրված. ուսուցչի աշխատավարձը ոչ միայն ցածր է այլ ոլորտների աշխատողների աշխատավարձերի համեմատությամբ, այլև շատ հաճախ հնարավորություն չի տալիս արժանավայել կյանքով ապրելու։ Ուստի առաջարկվում է բարձրացնել ուսուցչի բազային աշխատավարձը՝ համակարգում առավել որակյալ կադրեր ներգրավելու, աշակերտների ցուցաբերած արդյունքը՝ կրթության որակը բարելավելու նպատակով։ Заработная плата - лишь один из многих факторов, влияющих на мотивацию учителей, но это самый важный фактор в привлечении лучших кандидатов и удержании лучших учителей в системе. Низкие зарплаты затрудняют привлечение новых учителей и удержание уже работающих в системе. Кроме того, заработная плата учителя сильно коррелирует с успеваемостью учеников. В статье изучена заработная плата учителя в разных странах и ее соотношение с минимальной зарплатой и минимальной потребительской корзиной, проведены сравнения с РА. В отличие от многих других стран, где зарплата учителя невелика по сравнению с зарплатой в других отраслях, но все же позволяет вести достойную жизнь, в случае с Арменией эта проблема острее, поскольку она не только низкая по сравнению с зарплатами других отраслей, но и зарплата учителя очень часто не дает шанса на достойную жизнь. С этой целью предлагается поднять базовую заработную плату учителя для привлечения квалифицированных кадров, улучшения показанных учениками результатов - качества образования. Salary is only one of many factors that affect teachers’ motivation, but it is the most important factor in attracting the best candidates and keeping the best teachers in the system. Low salaries make it difficult to attract new teachers and retain those already in the profession. In addition, the teacher's salary is strongly correlated with the pupils’ performance. In the paper, the teacher's salary in different countries and its ratio with the minimum salary and the minimum expenditure basket were studied, and comparisons were made with the RA. Unlike many other countries, where the salary of a teacher is low compared to salaries of other sectors, but still allows living a decent life, in the case of Armenia, this problem is more acute to the extent that it is not only low compared to other sectors, but also very often the teacher's salary does not give a chance to live a decent life. Therefore, it is proposed to raise teachers' statutory salaries in order to attract more capable people, to improve pupils' performance.}, title={Ուսուցչի աշխատավարձ. արդյո՞ք այն արտացոլում է ուսուցչի աշխատանքի կարևորությունը}, type={Հոդված}, keywords={Կրթություն, Նորարարություն, Գիտելիք}, }