@misc{Սահակյան_Ամալյա_Ստեղծագործական, author={Սահակյան, Ամալյա}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում ներկայացվում է նախադպրոցական տարիքի երեխաների ստեղծագործական կարողությունների զարգացումը ինտեգրված մոտեցմամբ: Տեխնոլոգիաները յուրատեսակ գործիքներ են ակտիվացնելու, արդյունավետ դարձնելու նախադպրոցականի կարողությունների ձևավորումը, որն էլ ենթադրում է տեխնոլոգիական համակարգի անվերջ կատարելագործում, նորարարական տեխնոլոգիաների ներդրում կրթական համակարգ: Ինչպես հայտնի է, նախադպրոցականի հիմնական գործունեության տեսակը խաղն է իր տեսակներով: Այն, ինչ երեխան անում է նախադպրոցական տարիքում անում է հաճույքով, հետաքրքրությամբ` չմտածելով վերջնական արդյունքի մասին: Նրան հաճույք է պատճառում ոչ թե վերջնական արդյունքը, այլ այդ պահի գործողությունը: Նկարում է հեքիաթների հերոսներին, նկարելով պատմում պատմություններ, որոնք ինքն է հորինել, անուններ հորինում իր նկարած հերոսներին: Հետազոտությունների հիմքում դնելով արվեստի առարկաները` նկարչություն, երաժշտություն, տեխնոլոգիա /կառուցողական աշխատանք/, փորձել ենք ինտեգրել մանկապարտեզում մայրենին՝ խոսքի զարգացում, մաթեմատիկան տարրական պատկերացումների զարգացում, և այլն: В статье расматривается развитие творческих способностей дошкольников на основе комплексного подхода.Технологии уникальные инструменты, позволяющие сделать развитие дошкольных навыков эффективным, что подразумевает бесконечное совершенствование технологической системы, внедрение инновационных технологий в систему образования. Как известно, основным видом дошкольной деятельности является игра с ее видами. То, что ребенок делает в дошкольном учреждении, делает с удовольствием, интересом, не задумываясь о конечном результате. Он доволен не конечным результатом, а действием этого момента. Он рисует героев сказок, рисуя, рассказывает придуманные им истории, придумывает имена нарисованным им героям. На основе исследования предметов искусства - живопись, музыка, техника /конструктивная работа/, мы попытались интегрировать родной язык в детском саду - развитие речи, математика, развитие основных представлений и т.д. Не секрет, что рисование стимулирует развитие языкового и математического мышления, ребенок рисует, потом начинает рассказывать, что он рисует, рассказывая что-то, что ему не нравится, он меняет картинку, или рассказывая, делает для себя новые открытия, пытается добавить в картинку. The article presents the development of creative abilities of preschool children with an integrated approach.Technologies will activate unique tools to make the development of preschool skills effective, which implies endless improvement of the technological system, introduction of innovative technologies in the educational system. As it is known, the main type of pre-school activity is the game with its types. What a child does at preschool age does with pleasure, interest, without thinking about the final result. He / she enjoys the moment. He/ she paints the heroes of fairy tales, by painting he/ she tells stories that he/she has invented, he/ she invents names for the heroes he has painted. Based on research, the subjects of art - painting, music, technology / constructive work /, we tried to integrate the mother tongue in kindergarten - the development of speech, mathematics, the development of basic ideas, etc. It is no secret that painting stimulates the development of linguistic and mathematical thinking, the child draws, then begins to tell what he draws, when telling something he/ she does not like, he/ she changes the picture, or by telling, makes new discoveries for himself/ herself, tries to add in the picture.}, title={Ստեղծագործական կարողությունների զարգացումը նախադպրոցական տարիքի երեխաների մոտ ինտեգրված մոտեցմամբ}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }