@misc{Առաքելյան_Լիլիթ_Ցիկլային, author={Առաքելյան, Լիլիթ}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Աշխատանքում դիտարկվում են խնդիրներ, որոնց լուծման ժամանակ որոշ գործողություններ կրկնվում են: Մաթեմատիկայի դասերին այդպիսի խնդիրների լուծումը նպաստում է աշակերտների ընդհանրացնելու կարողության և տրամաբանական մտածողության զարգացմանը, ապահովում կապը մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի միջև, ստեղծում ալգորիթմական մտածողության նախադրյալներ: В работе рассматриваются задачи, при решении которых повторяются некоторые операции. Решение таких задач на уроках математики способствуют развитию умения обобщения и логического мышления учеников, обеспечивают связь между математикой и информатикой, создают предпосылки алгоритмического мышления. There are such considered tasks in this article, which are solved due to repeated operations. The solution of these tasks develops a generalization ability and logical thinking of students, assures connection between mathematics and computer science, creates prerequisites for algorithmic thinking.}, type={Հոդված}, title={Ցիկլային ալգորիթմները մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում}, keywords={Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա}, }