@misc{Առաքելյան_Լիլիթ_Բազմանիշ, author={Առաքելյան, Լիլիթ}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Աշխատանքում ներկայացված են բազմանիշ թվերի մասին որոշ տեքստային խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգեցվում է տառային ռեբուսների կազմանն ու լուծմանը: Խնդիրների լուծման այս մեթոդը հնարավորություն է տալիս խնդիրների այս տեսակն ուսումնասիրել արդեն 5-6-րդ դասարաններում` նախքան մեկ անհայտով հավասարումների լուծման ուսուցումը: Այն նպաստում է սյունակով թվաբանական գործողությունների կատարման քայլաշարի յուրաքանչյուր կետի գիտակցմանը, անհայտ բաղադրիչը գտնելու կանոնի ամրապնդմանը, մաթեմատիկայի նկատմամբ հետաքրքրության մեծացմանը: В работе представлены некоторые текстовые задачи о многозначных числах, решение которых сводится к составлению и решению буквенных ребусов. Этот метод решения задач дает возможность изучать данный вид задач уже в 5-6 классах, до обучения решения уравнений с одним неизвестным. Соответствующий метод способствует осознанию каждого пункта алгоритма выполнения арифметических действий столбиком, закреплению правила нахождения неизвестной компоненты, повышению интереса к математике. The work presents some textual tasks about multiciphered numbers, the solution of which brings to the compilation and solution of letter rebuses. This task-solving method allows to explore this type of task in the 5th to 6th grades before learning to solve equations with one unknow. This method of solution contributes to the understanding of each point of the algorithm for performing arithmetic operations by columns, strengthening the rule of finding an unknown component, increasing the interest towards mathematics.}, title={Բազմանիշ թվերի մասին որոշ խնդիրների լուծումը ռեբուսների կիրառությամբ}, type={Հոդված}, keywords={Մաթեմատիկաի դասավանդման մեթոդիկա}, }