@misc{Մելքոնյան_Գայանե_ԿԱՊԿՈՒ, author={Մելքոնյան, Գայանե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Հոդվածում ներկայացվում են կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ԿԱՊԿՈՒ) կրտսեր դպրոցականների ընթերցողական կարողության ձևավորման գործընթացի վերաբերյալ ուսուցիչների մոտեցումներն ու դիրքորոշումները: Տարրական դպրոցի ուսուցիչների շրջանում մեր իրականացրած հարցախույզի նպատակն էր ի հայտ բերել ԿԱՊԿՈՒ կրտսեր դպրոցականների ընթերցողական կարողությունների դժվարությունները և ուղենշել դրանց հաղթահարման ձևերն ու հնարները: Ընդգծվել է տարրական դպրոցում սովորող ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների ընթերցանության ոլորտի այն թույլ և ուժեղ կողմերը, որոնք դժվարություններ են առաջացնում կարդալու ժամանակ և խոչընդոտ հանդիսանում կարդացած բնագրի ճիշտ և լիարժեք ըմբռնմանը: Վերլուծվել է ուսուցիչների առաջարկած մոտեցումներն ու սկզբունքները, որոնց հիման վրա մշակվել են մեթոդական երաշխավորություններ, որոնք, ըստ իս խթան կհանդիսանան ԿԱՊԿՈՒ կրտսեր դպրոցականների ընթերցողական կարողության դժվարության հաղթահարման գործում, ինչպես նաև այդ կարողությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը, որոնք էլ իրենց հերթին ԿԱՊԿՈՒ կրտսեր դպրոցականների մեջ հետաքրքրություն կառաջացնեն և կմղեն դեպի գիրքը և ընթերցանությունը: Հիմնավորվել է նաև, որ կրտսեր դպրոցի 1-4-րդ դասարաններում ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների մոտ պարզ դիպաշարերով բնագրերի, ծանոթ բառապաշարով նյութերի, տրված բնագրի շուրջ դերային խաղերի, ընտրովի ընթերցանության, խաղային մեթոդի և մրցակցային մեթոդի հնարների կիրառումը օգտակար, արդյունավետ և շահեկան կլինի ընթերցողական կարողության ձևավորմանն ու զարգացմանը: В статье представлены подходы и позиции учителей относительно процесса формирования читательской способности младших школьников с особыми образовательными потребностями (ООП). Цель проведенного нами опроса учителей начальных классов состояла в том, чтобы выявить трудности в читательских способностях учащихся младших классов ООП и указать пути и средства их преодоления. Выделены слабые и сильные стороны читательского поля учащихся ООП, обучающихся в начальной школе, которые вызывают затруднения при чтении и являются препятствием для правильного и полного понимания прочитанного текста. Проанализированы подходы и принципы, предложенные учителями, на основе которых разработаны методические гарантии, которые, на мой взгляд, будут стимулом в преодолении трудности читательской способности младших школьников ООП, а также в формировании и развитии этих способностей, что в свою очередь вызовет интерес у младших школьников ООП и потянет к книгам и чтению. Также установлено, что использование простых сценариев текстов, материалов со знакомой лексикой, ролевых игр вокруг заданного текста, факультативного чтения, игрового метода и соревновательного метода будет полезным, эффективным и благотворным для формирования и развития читательской способности. The article presents the approaches and positions of teachers regarding the process of forming the reading ability of junior schoolchildren with special educational needs (SEN). The purpose of the survey we conducted among elementary school teachers was to reveal the difficulties in the reading abilities of junior high schoolchildren of SEN and to point out ways and means of overcoming them. The weak and strong aspects of the reading field of SEN schoolchildren studying in elementary school, which cause difficulties during reading and are an obstacle to the correct and full understanding of the read text, have been highlighted. The approaches and principles proposed by the teachers were analyzed, on the basis of which methodological guarantees were developed, which, in my opinion, will be a stimulus in overcoming the difficulty of reading ability of the junior high school schoolchildren of SEN, as well as in the formation and development of these abilities, which in turn will arouse interest in junior schoolchildren of SEN and will be drawn to books and reading. It has also been established that the use of simple script texts, materials with familiar vocabulary, roleplays around the given text, optional reading, game method and competitive method will be useful, effective and beneficial for the formation of reading ability and development.}, type={Գիտական հոդվածների ժողովածու}, title={ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների ընթերցողական կարողության ձևավորման հիմնախնդիրը տարրական դպրոցում (ուսուցիչների մոտեցումների քննարկում)}, keywords={Մանկավարժություն, Մեթոդիկա}, }