@misc{Մելքոնյան_Նունե_Իսլամական, author={Մելքոնյան, Նունե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Մեր կողմից հետազոտության համար ընտրված երկրներում՝ Ֆրանսիայում, Գերմանիայում, Մեծ Բրիտանիայում, Նիդեռլանդներում, Բելգիայում մուսուլմանական բնակչության՝ եվրոպական արժեհամակարգին ընտեգրվելու գործում էական նշանակություն ունի կրթական գործող համակարգը: Արևմտյան ժողովրդավարությունների ընձեռնած լայն ազատություններից օգտվելով՝ մուսուլմանական համայնքները ստեղծել են միջնակարգ և բարձրագույն իսլամական դպրոցների ցանց: Իրավիճակի ուսումնասիրություններն այս ոլորտում, ցույց են տալիս, որ մուսուլմանները, ստեղծելով իրենց կրթական հաստատությունները, ոչ թե՝ ինտեգրվում, այլ ավելի են հեռանում եվրոպական հասարակություններից: В выбранных нами странах, во Франции, Германии, Великобритании, Нидерландах и Бельгии, существующая система образования имеет решающее значение для интеграции мусульманского населения к европейским ценностям. Воспользовавшись обширными свободами, предоставляемыми западными демократиями, мусульманские общины создали сеть исламских средних школ. Исследования ситуации в этой сфере показывают, что мусульмане, создавая собственные учебные заведения, не интегрируются, а отдаляются от европейских обществ. In the countries of our choice, France, Germany, Great Britain, the Netherlands and Belgium, the existing education system is critical for the integration of the Muslim population towards European values. Taking advantage of the vast freedoms afforded by Western democracies, Muslim communities have created a network of Islamic high schools. Studies of the situation in this area show that Muslims, creating their own educational institutions, do not integrate, but move away from European societies.}, title={Իսլամական կրթության կազմակերպումն արևմտաեվրոպական երկրներում}, type={Հոդված}, keywords={Կրոնագիտություն}, }