@misc{Ստեփանյան_Աննա_Տեղեկատվական, author={Ստեփանյան, Աննա}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսուցման պրոցեսում օբյեկտիվ և միանգամայն բնական գործընթաց է, ավելին՝ դա արդեն ժամանակի պահանջ է: Այսօր դպրոցական կրթության հիմնական խնդիրներից են սովորողի նախապատրաստումը մեծ քանակությամբ տեղեկատվության արագ ընկալման և մշակման գործընթացին, ինչպես նաև ժամանակակից գործիքներով նրան զինումը: Սույն աշխատանքով փորձում ենք ընդհանրացնել և համակարգել քիմիայի դասապրոցեսում կիրառման հնարավորություն ունեցող տեղեկատվական և հաղորդակցման մի քանի տեխնոլոգիաներ Применение информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе является объективным и совершенно естественным процессом, более того, это уже требование сегодняшнего дня. Одной из основных задач школьного образования сегодня является подготовка учащегося к быстрому пониманию и обработке большого количества информации, а также оснащение его современными инструментами. В данной статье мы попытались обобщить и скоординировать некоторые информационные и коммуникационные технологии, которые можно использовать на уроках химии. The use of information and communication technologies in the process of teaching is an objective and completely natural process, moreover it is already a requirement of time. Today one of the main tasks of school education is the preparation of the students for the process of understanding and developing a large amount of information as well as to arm it with modern tools. With this work we try to generalize, coordinate some informational and communicational technologies that can be used in the chemistry lesson.}, title={Տեղեկատվական եվ հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը քիմիայի ուսուցման պրոցեսում}, type={Հոդված}, keywords={Քիմիա}, }