@misc{Ապրեսյան_Միքայել_Ասիմպտոտներ, author={Ապրեսյան, Միքայել}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Աշխատանքում դիտարկված են ֆունկցիաների գրաֆիկներ: Ֆունկցիաների գրաֆիկների կառուցման ժամանակ կիրառում են հետևյալ հնարքնրը՝ «կետերով›› կառուցում, գործողություններ գրաֆիկների հետ (գրաֆիկների գումարում, հանում, μազմապատկում), ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխություններ (տեղաշարժ, սեղմում, ձգում): Ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցման ժամանակ օգտակար է պարզել նրա բնութագրիչ առանձնահատկությունները: Որոշ դեպքերում սովորողների մոտ առաջանում են դժվարություններ՝ կապված կորի ասիմպտոտների հետ: Հոդվածի նպատակն է դյուրացնել կորի ասիմպտոտների հետ կապված դժվարությունների հաղթահարումը։ В работе рассмотрены графики функций. При построении графиков функций применяются следующие приемы: построение «по точкам››; действия с графиками (сложение,вычитание,умножение графиков); преобразования графиков(сдвиг,растяжение). При построении графика функции полезно выяснить его характерные особенности. В некоторых случаях у обучающихся возникают трудности, связанные с асимптотами кривых. Цель статьи помочь учащимся преодолеть трудности, связанные с данной темой. The article considers the graph of a function. For constructing the graph of a function we used the following methods: construction ''on points''; actions on graphs (addition, subtraction, multiplication of graphs); transformations of graphs (shifting ,stretching). For constructing the graph of a function, it is useful to find out its characteristic features. In some cases, students have difficulties with asymptotes of the curve. The purpose of the article is to help students to overcome the difficulties with asymptotes of the curve․}, title={Ասիմպտոտներ ունեցող ֆունկցիաների գրաֆիկների կառուցումը}, type={Հոդված}, keywords={Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա}, }