@misc{Աղայան_Սմբատ_Աշխարհատնտեսական, author={Աղայան, Սմբատ}, howpublished={online}, publisher={«Տիր» հրատ.}, abstract={Հոդվածում ձևակերպվում և հիմնավորվում է այն գաղափարը, ըստ որի՝ XXI դարի գիտական ու կրթական գործընթացները պետք է փոխմիահյուսված բարոյականության և բարոյական դիալեկտիկայի վրա հիմնված, ազգի ինքնանույնականացման հարացույցներ գեներացնեն` մարդու ու հասարակության հզոր զարգացման համար պայմաններ ստեղծելով: Կարծում եմ, որ դա է միակ այլընտրանքը, որը ոչ միայն նոր քաղաքակրթություններին՝ փոխմիահյուսված էթնոտնտեսական համակարգերին, գոյատևելու հնարավորություն կտա` այսօրվա մարդու կրեատիվ բնույթի մեջ գերակայող բիոլոգիզմը չեզոքացնելով, այլ նաև` անհրաժեշտության դեպքում համընդհանուր սպառնալիքներին դիմակայելու համար: В статье формулируется и обосновывается идея, согласно которой научнообразовательные процессы XXI века должны формировать закономерности самоидентификации нации на основе переплетения нравственности и нравственной диалектики, создавая условия для мощного развития человека и общества. Я считаю, что это единственная альтернатива, которая не только позволит выжить новым цивилизациям - переплетающиеся этноэкономические системы, нейтрализации биологизма, преобладающего в творческой природе современного человека, но и при необходимости противостоять общечеловеческим угрозам. The article formulates and substantiates the idea that scientific and educational processes of the XXI century should generate patterns of national self-identification based on interwoven morality and moral dialectics by creating conditions for the nation's and society's robust development. This is the only alternative that will not only allow the survival of new civilizations - intertwined ethno-economic systems, neutralizing the biology prevailing in the creative nature of modern man, but also, when necessary, confront common human threats.}, title={Աշխարհատնտեսական հայացք գիտության և կրթության հիմնախնդիրներին}, type={Հոդված}, keywords={Տնտեսագիտություն}, }