@misc{Սաֆարյան_Հայկուհի_Բարձրագույն, author={Սաֆարյան, Հայկուհի}, howpublished={online}, publisher={«Տիր» հրատ.}, abstract={Կրթության համակարգի ներկա փուլի ռազմավարական նպատակն է՝ ընդունելով ժամանակակից մարտահրավերները, արձանագրել հիմնախնդիրների լուծման և առաջընթացի այնպիսի արդյունքներ, որոնք կնպաստեն կրթության և գիտելիքի վարկանիշի մեծացմանը և կամրապնդեն Հայաստանի՝ որպես գիտակրթական տարածքի հեղինակությունը: 21-րդ դարում էապես վերափոխվել և ընդլայնվել են տեխնոլոգիական համալսարանների դերն ու առաքելությունը տնտեսական և սոցիալական զարգացման գործընթացներում: Առաջ են եկել տեխնոլոգիական համալսարանների վերափոխման և բարձրագույն ճարտարագիտական կրթության զարգացման փոխկապակցված նոր միտումներ: Стратегическая цель нынешнего этапа системы образования, принимая современные вызовы, состоит в том, чтобы зафиксировать такие результаты решения проблем и прогресса, которые будут способствовать повышению рейтинга образования и знаний и укреплению репутации Армении как научнообразовательного пространства. В XXI веке роль и миссия технологических университетов в процессах экономического и социального развития существенно трансформировались и расширились. Появились новые взаимосвязанные тенденции трансформации технологических университетов и развития высшего инженерного образования. The strategic goal of the current stage of the education system, accepting modern challenges, is to record such results of problem-solving and progress that will contribute to the increase of the education and knowledge rating and strengthen the reputation of Armenia as a scientific and educational area. In the 21st century, technological universities' role and mission in economic and social development have been significantly transformed and expanded. New interrelated trends in the transformation of technological universities and the development of higher engineering education have emerged.}, title={Բարձրագույն կրթության կառավարման հիմնախնդիրները Հայաստանի Ազգային Պոլիտեխնիկական համալսարանում (ՀԱՊՀ)}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }