@misc{Մեսրոբյան_Վարդինե_Դասախոսների, author={Մեսրոբյան, Վարդինե}, howpublished={online}, publisher={«Տիր» հրատ.}, abstract={Ժամանակակից հասարակությունը դասախոսի առջև դնում է խնդիրներ, որոնք չեն սահմանափակվում միայն մասնագիտական գիտելիքով և հմտություններով, այլ նաև` նրանով, որ ուսումնական գործընթացում անհրաժեշտ է ձևավորել հաջողության մոտիվացիա, ինքնուրույնություն: Անդրադառնալով դասախոսների մասնագիտական պատրաստվածությանը և պիտանելիությանը՝ կարող ենք ասել, որ այն անձի կենսագործունեության անբաժանելի մասն է կազմում։ Մասնագիտական պատրաստվածությունը անվերջանալի, մշտապես փոփոխվող և զարգացող գործընթաց է։ Այն կարող է ընթանալ ողջ կյանքում և ունենալ որակական փոփոխություններ, և այդ է պատճառը, որ դասախոսի ինքնազարգացումը, ինքնակատարելագործման խնդիրը չափազանց արդի խնդիր է մասնագիտական պիտանելիության հարցում։ Современное общество ставит перед преподавателем задачи, которые не ограничиваются только профессиональными знаниями и умениями, но и тем, что в образовательном процессе необходимо формировать мотивацию на успех, самостоятельность. Говоря о профессиональной подготовке и пригодности преподавателя, можно сказать, что это неотъемлемая часть жизни человека. Профессиональное обучение – это бесконечный, постоянно меняющийся и развивающийся процесс. Оно может продолжаться на протяжении всей жизни и иметь качественные изменения, и именно поэтому вопрос саморазвития, самосовершенствования преподавателя является чрезвычайно актуальным с точки зрения профессиональной пригодности. Modern society sets the teacher tasks that are not limited only to professional knowledge and skills but also in the educational process; it is necessary to form motivation for success and independence. In terms of the training and suitability of trainers, this is an integral part of human life. Professional training is a never-ending, ever-changing process. It can continue throughout life and have qualitative changes; therefore, the question of teacher self-development is extremely relevant regarding professional competence. The research results regarding the relationship between the personal qualities of teachers and the results of an experimental study of a questionnaire of their abilities for self-development are discussed in the article. The purpose of the article is to find out the relationship between the personal qualities of teachers and the characteristics of self-development.}, title={Դասախոսների անձնային առանձնահատկությունների, ինքնազարգացման և կազմակերպչական ունակությունների համահարաբերակցութունը}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանություն}, }