@misc{Սարգսյան_Կարինե_Գործնական, author={Սարգսյան, Կարինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Հոդվածում ներկայացված են տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասագործընթացում կազմակերպվող գործնական աշխատանքների կազմակերպման որոշ առանձնահատկություններ: Քանի որ տարրական դպրոցի «Մաթեմատիկա» առարկայի նպատակներն են սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողություն, ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները կիրառել տարբեր գործնական խնդիրներ լուծելիս, դաստիարակել հարգանք աշխատանքի, մշակութային արժեքների, դրանք ստեղծողների նկատմամբ, ձևավորել և զարգացնել սովորողի ուշադրությունը, դիտողականությունը, աշխատասիրությունը, նպատակասլացությունը, համբերությունը, հանդուրժողականությունը, ինքնուրույնությունը, հնարամատությունը, սերմանել վստահություն սեփական ուժերի նկատմամբ, այդ առումով արժևորվում է գործնական աշխատանքների իրականացումը: В статье представлены некоторые из особенностей организации практической работы, организованной на курсе математики начальной школы. Так как целью предмета «Математика» в начальной школе являются формирование и развитие логического, алгоритмического и языкового мышления у учащегося, применение полученных знаний и навыков в решении практических задач, воспитание уважения к работе, ценностям искусства и к их создателям, формирование и развитие внимания учащегося, наблюдательности, трудолюбия, целеустремленности, терпения, самостоятельностя, находчивости, внедрение веры в собственные силы, достигнутых посресдтвом проведения практических работ. The article specifies the organizational characteristics of practice in Mathematics in Elementary School. The purpose of Mathematics in Elementary School is to form and develop the pupils’ logical, linguistic and algorithmic way of thinking. Practical lessons allow to apply the obtained knowledge and skills for solving various practical tasks, to treat respect towards the work, cultural values, its creators, to form and develop the pupils' attention, outsight, diligence, agility, patience, tolerance, independence, ingenuity, to develop the self-confidence.}, title={Գործնական աշխատանքների կազմակերպումը տարրական դպրոցի մաթեմատիկայի դասերին}, type={Հոդված}, keywords={Մաթեմատիկական գիտելիքներ, Կիրառական կարողություններ}, }