@misc{Դավթյան_Նելլի_Փորձարարական, author={Դավթյան, Նելլի}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Հոդվածում քննարկվում է ուսումնական գործընթացի առանցքը հանդիսացող «մեթոդ» հասկացության էությունը, տրվում է սահմանումը, կարևորվում՝ նրա դերն ու նշանակությունը սովորողների կրթության, դաստիարակության և զարգացման գործում: Դասընթացի բովանդակությանը և սովորողների տարիքին համապատասխան ընտրված մեթոդներն ապահովում են գիտելիքների բարձր որակ: Շեշտվում է փորձարարական մեթոդի կարևորությունը բնագիտական առարկաների ուսուցման գործընթացում, տրվում դրանց անցկացման մեթոդիկան: В статье обсуждается сущность понятия «метод», являющийся стержнем учебной деятельности, дается определение и важность его роли и значения в деле образования, воспитания и развития учащихся. Выбранные в соответствие с содержанием учебного предмета и возрастом учащихся методы обеспечивают высокое качество знаний. Подчеркивается важность экспериментального метода в процессе преподавания естественнонаучных предметов, дается методика их проведения. The article discusses the essence of the concept of "method" that is the cornerstone of the educational process, gives the definition, highlighting its role and importance in the education, upbringing and development of learners.Methods chosen according to the content of the course and the age of the learners provide a high level of knowledge.}, title={Փորձարարական մեթոդի նշանակությունը կենսաբանության ուսուցման գործընթացում}, type={Հոդված}, keywords={Կրթություն}, }