@misc{Մկրտումյան_Անի_Քննադատական, author={Մկրտումյան, Անի}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացման հիմնախնդի արդիական լուծումներից են ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը: Այս նպատակին կարող են ծառայել քննադատական մտածողության և նախագծային գործունեության ուսուցման տեխնոլոգիաները: Քննադատական մտածողության տեխնոլոգիայի գործիքներից ներկայացվել է Ֆրայերի մոդելը, քննվել նրա կառուցվածը «քամի» հասկացության օրինակով: Նախագծային ուսուցման տեխնոլոգիան ներկայացվել է Սևանա լճի հիմնախնդրի օրինակով՝ ներկայացնելով հետազոտության գործընթացում զարգացող հետազոտական կարողությունները: Այսպիսով՝ դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացմանը կարող են նպաստել Ֆրայերի մոդելով աշխարհագրական հասկացությունները սովորելը և աշխարհագրական նախագծեր իրականացնելը։ Использование современных педагогические технологии можно рассматривать как один из актуальных способов развития исследовательских навыков учащихся, что является актуальной проблемой. Этой цели могут служить технологии развития критического мышлении и проектного обучение. Одним из инструментов критического мышления является модель Фрайера, структура которой обсуждается на примере географического понятия «ветер». Обсуждается технология проектного обучения, на основе экологической проблемы озера Севан, представляя исследовательские навыки, развиты в процессе исследования. Таким образом, изучение географических концепций и реализация географических проектов могут способствовать развитию исследовательских навыков студентов. The usage of modern approaches to teaching (ATT) may be considered as one of the current ways to develop students' research skills, which is a contemporary issue. Critical thinking and project-based teaching approaches can serve this purpose. One of the tools of critical thinking is Frayer’s model, which structure is discussed with the example of the geographic concept of "wind". The project-based teaching technology is discussed based on the environmental issue of Lake Sevan, presenting the research skills developed in the research process. Thus, learning geographical concepts and implementing geographical projects can contribute to the development of students' research skills.}, title={Քննադատական և նախագծային ուսուցման տեխնոլոգիաների կիրառումը աշխարհագրության ուսուցման գործընթացում` որպես դպրոցականների հետազոտական կարողությունների զարգացման ուղի}, type={Հոդված}, keywords={Աշխարհագրություն}, }