@misc{Բաբայան_Օֆելյա_Գրաբարի, author={Բաբայան, Օֆելյա}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Բայահիմքերի ճիշտ տարբերակումը և նրանց ուսուցումը բուհում նպաստում է գրաբարի բայական համակարգի յուրացմանը, ուսանողների լեզվական ու տրամաբանական մտածողության զարգացմանը: Հոդվածում տարաբնույթ մոտեցումներով, հարց ադրումներով, գծապատկերներով, աղյուսակներով, վարժություններով բացատրվում են գրաբարի բայի ներկայի ու անցյալ կատարյալի հիմքերը, նրանց ենթատեսակն երը, կազմությունը, բացահայտվում ընդհանրություններն ու տարբերությունները, նշվում ուսուցման մի քանի ուղիներ։ Правильное определение основы глагола и его изучение в вузе способствует освоению глагольной системы древнеармянского языка, развитию языкового и логического мышления студентов. Разными подходами, постановками вопросов, схемами, таблицами, упражнениями в статье разъясняются основы настоящего и прошедшего совершенного вида, их подвиды, способы образования, выявляются общие и различающие черты, отмечаются некоторые вопросы их изучения. The correct definition of verb foundation and its study in Higher Education Institutions contributes to the acquisition of ancient Armenian verb system and the development of students’ logical and linguistic mentality. The article touches upon the approaches, questionnaires, schemes, tables and exercises describing the basis of the verb in Present and Past Perfect, their subtypes and formation, their differences and similarities.}, title={Գրաբարի բայահիմքերը և նրանց ուսուցումը բուհում}, type={Հոդված}, keywords={Գրաբար, Բայահիմքի ուսուցում}, }