@misc{Առստամյան_Վազգեն_Գիտելիքների, author={Առստամյան, Վազգեն and Մնացականյան, Արթուր}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Սույն հոդվածում ընդհանրացվում են հեռավար ուսուցման ժամանակ գիտելիքի գնահատման մեթոդաբանական հիմնավորման առանձնահատկությունները, նշվում, որ ուսուցման գործընթացում պետք է հաշվի առնել ուսանողների կողմից խորը և հիմնավոր գիտելիքների յուրացումը ու հետադարձ կապի ապահովումը, որ գնահատումը նպատակաուղղված է սովորողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ստուգման ու գնահատման առավել անաչառ, թափանցիկ ու արդյունավետ գործընթացի կազմակերպմանը։ В статье дается краткое методологическое обоснование особенности оценивания знаний дистанционного обучения. При этом следует учесть приобретенные учащимися глубокие и основательные знания и обеспечение взаимосвязи “учащийся- преподаватель”. Акцентируется внимание на том, что выставляемая оценка нацелена на проверку знаний, умений и навыков учащихся, и организацию более беспристрастного, прозрачного и эффективного процесса тестирования. This article summarizes the "methodological rationale" for distance learning assessment, noting that in-process learning should take into account students 'in-depth knowledge acquisition and feedback that assessment is aimed at learners' knowledge and skills. organizing a more impartial, transparent and effective skills testing and assessment process.}, title={Գիտելիքների ստուգման և գնահատման համակարգի մշակումը}, type={Հոդված}, keywords={Ինֆորմատիկա}, }