@misc{Թևոսյան_Արեգա_ժամանակակից, author={Թևոսյան, Արեգա}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Հոդվածում գիտական գրականության ուսումնասիրության և մեր պրակտիկ փորձի վերլուծության հիման վրա համառոտակի քննության են առնվել դասախոսության նախապատրաստմանն ու մատուցմանը ներկայացվող մի քանի պահանջներ: Կոնկրետ օրինակներով լուսաբանվում են դասախոսության ընթացքում ուսանողների ճանաչողական ակտիվության ապահովման, դասախոսական նյութի գրառման, ուղիղ և հետադարձ կապի ապահովման, համագործակցության սկզբունքի կիրառման, դասախոսության եզրափակիչ փուլում ուսանողների կողմից ուսումնական նյութի յուրացման մակարդակի ստուգման և այլ հարցեր: В статье рассматриваются роль и значение лекций в образовательном процессе современного вуза. На конкретных примерах демонстрируется способ повышения познавательной активности студентов; особое внимание уделяется требованиям к лекциям, прямой и обратной связи между преподавателем и студентом, применению принципа взаимодействия, проверке усвоения учебного материала на заключительных этапах лекции․ The article examines several requirements for the preparation and delivery of lectures which is based on the study and analysis of scientific literature and our practical experience. It also discusses some issues related to the efficiency of lectures. Specific examples show how to increase students’ cognitive activity. Special attention is paid to the requirements for lectures, feedback between teacher and student, the application of the principle of interaction, the verification of the assimilation of educational material in the final stages of lecture.}, title={ժամանակակից բուհում դասախոսության նախապատրաստմանն ու մատուցմանը ներկայացվող մի քանի պահանջներ (դիտարկումներ մեր պրակտիկ փորձի մասին)}, type={Հոդված}, keywords={Կրթական քաղաքականություն}, }