@misc{Ավանեսյան_Արպատ_Կրթության, author={Ավանեսյան, Արպատ and Գևորգյան, Անաիդա and Հարությունյան, Գրիշա}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Կրթության բնագավառում պետական քաղաքականության հենքը ազգային դպրոցն է, որի գլխավոր նպատակը համակողմանիորեն զարգացած, հայրենասիրությ ան, պետականության և մարդասիրության ոգով դաստիարակված և մասնագիտական կողմնորոշում ունեցող անձի ձևավորումն է: Այդ նպատակին հասնելու համար անցած դարի 20-ական թվականներին Հայաստանի և Արցախի կրթական համակարգի վերափոխումը միտված էր հանրակրթության նոր որակի ձևավորմանը և ինքնավարության հենքի վրա միջազգային կրթահամակարգին ինտեգրմանը: Հայաստանի և Արցախի կրթության ոլորտի պատասխանատուները, սկսած 90-ական թվականներից, կրթությ ան բնագավառում իրականացնում են հստակ մշակված միասնական քաղաքականություն, որի նպատակը կրթության որակի բարելավումն ու ապահովումն է, միասնական կրթական դաշտում կրթական ծրագրերը այլ երկրներում ճանաչելի դարձնելը և այն համապատասխանեցնելը ներքին և արտաքին շուկայի պահանջներին: Основой государственной политики в сфере образования является национальная школа, главная цель которой заключается в формировании всесторонне развитой, профессионально-ориентированной личности с государственным мышлением и воспитанной в духе патриотизма и гуманизма. Для достижения этой цели в 20-х годах прошлого века реформа системы образования была направлена на формирование нового качества общего образования и интеграции в международную образовательную систему на основе автономии. Начиная с 90-х годов,чиновники, ответственные за сферу образования в Армении и Арцахе, осуществляют четко выработанную единую политику, цель которой заключается в обеспечении и улучшении качества образования, представлении наших образовательных программ в едином образовательном поле в других странах и приведении их в соответствие с требованиями внутреннего и внешнего рынков. National school is the basis of the state policy in the sphere of education. Its main goalm is to breed a person who is comprehensively developed, educated in the spirit of patriotism, state and humanity and is professionally oriented. To meet this need the reforms in the sphere of education in Armenia and Artsakh during the 1920s were aimed at the formation of a new quality of public education and integration to the international education system on the basis of autonomy. Since 1990s officials responsible for education in Armenia and Artsakh have been implementing a clearly elaborated policy aimed at improving and securing the quality of education, making educational programs recognizable in foreign countries and satisfying internal and external market demands.}, title={Կրթության միասնական քաղաքականությունը Հայաստանի և Արցախի Հանրապետություններում}, type={Հոդված}, keywords={Նորանկախ հանրապետություն, Ազգային դպրոց}, }