@misc{Ալոյան_Արմինե_Թրենինգների, author={Ալոյան, Արմինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Հոդվածում խոսվում է այն մասին, որ կրթահամակարգի յուրաքանչյուր օղակում` սկսած նախադպրոցականից մինչև ավագ դպրոց, թրենինգների նպատակային ուղղվածությունները տարբեր են, և դա պայմանավորված է հենց տարբեր տարիքային խմբերի սովորողների հոգեբանական ու անձնային առանձնահատկություններով: Սույն հոդվածում նախանշվում են այն բովանդակային ուղղվածություններն ու թրենինգներին ներկայացվող այն պահանջները, որոնք կապահովեն տվյալ մեթոդի կիրառման արդյունավետությունը կրթական համակարգի տարբեր փուլերում: В статье говорится о том, что на каждом уровне образования, от дошкольного до старшей школы, целевые направления тренингов имеют различия, что обусловлено возрастными, психологическими и личностными различиями учащихся. В статье также описываются тенденции и требования к содержанию тренингов, нацеленные на обеспечение эффективности применения тренингов на различных этапах системы образования. The article points to the fact, that training applied to different stages of education from preschool group to high school are different. That is conditioned by differentiation based upon pupils’ age and their psychological and personal peculiarities. The article also considers substantial directions and training demands that will assure the efficiency of this method on different stages of education.}, title={Թրենինգների կիրառման հիմնական բովանդակային ուղղությունները կրթահամակարգի տարբեր օղակներում}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանական խնդիրներ, Թրենինգ}, }