@misc{Ֆիրյան_Արայիկ_Ուսումնական, author={Ֆիրյան, Արայիկ and Պետրոսյան, Արթուր}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում շոշափվում են ուսումնական գործունեության հուզական բաղադրիչին վերաբերող հարցեր: Առաջադրված հարցերը մեկնվում են մի քանի դիտանկյունից: Եթե դրանք դիտարկենք տրանզակտ վերլուծության հայեցակարգի շրջանակում, ապա կարող ենք տեսնել արծարծվող խնդիրների վերաբերյալ՝ երեխա-Ես-ի (աշակերտի), ծնող-Ես-ի (ուսուցչի) և մեծահասակ-Ես-ի (հոգեբանի) դատողությունները: В статье рассматриваются вопросы, связанные с эмоциональной составляющей учебной деятельности. Выдвинутые вопросы интерпретируются с нескольких аспектов. Если рассматривать их в контексте концепции трансактного анализа, то можно увидеть суждения по затронутым вопросам: ученика (ребенок-Я), учителя (родитель-Я) и психолога (взрослый-Я). The article addresses several issues related to the emotional component of the learning process. The questions under discussion are considered from a variety of aspects. Specifically, if they are given consideration in the context of transactional analysis, the following observations are to be made: pupil (child- Ego), teacher (parent-Ego), and psychologist (adult-Ego).}, title={Ուսումնական գործունեության հոգեբանական մեկնություններ}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանություն}, }