@misc{Ավանեսյան_Արպատ_Կրթության, author={Ավանեսյան, Արպատ and Հարությունյան, Գրիգորի}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կազմավորումից հետո կրթական համակարգը և հատկապես հանրակրթության ոլորտը գտնվել է հանրապետության իշխանությունների ուշադրության կենտրոնում և ընդգրկվել է ռազմավարական ծրագրերում: Քննարկվող ժամանակաշրջանում մի շարք գործոններ բացասական ազդեցություն են թողել Արցախի կրթական համակարգի վրա: Այդ գործոններից առանձնացվում են հետևյալ երեքը` ֆինանսական միջոցների սղությունը, սոցիալ տնտեսական անկախությունը և նորմատիվային իրավական դաշտի անկատարությունը: Պահանջվում էր ձեռնամուխ լինել կրթության համակարգի վերափոխմանը` այն դարձնելով համահունչ ստեղծված նոր իրողություններին: Հայաստանի Հանրապետությունում կրթության համակարգի վերափոխումների գործընթացն սկսվեց 1992թ., իսկ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունում` հետպատերազմյան ժամանակաշրջանում: После формирования Нагорно-Карабахской Республики система образования, в частности, общее образование, была в центре внимания властей республики и вовлечена в стратегические программы. В указанный период ряд факторов, в особенности нехватка финансовых ресурсов, социально-экономическая независимость и несовершенство законодательной сферы, оказало негативное влияние на систему образования в Арцахе. Было необходимо предпринять меры для реформирования системы образования, которая должна соответствовать новым обстоятельствам. Реформирование системы образования в Республике Армения началось в 1992 году, а в Нагорно-Карабахской Республике – в послевоенный период. After the formation of the Nagorno-Karabakh Republic the education system and in particular general education has been the focus of authorities of the Republic and has been involved in strategic programmes. In the aforementioned period a number of factors such as the scarcity of financial resources, social-economic independence and imperfection of normative legal framework had a negative impact on the education system of Artsakh. Certain reforms of education system should have taken place, making it in compliance with new circumstances. In the Republic of Armenia the reformation process of education system launched in 1992, and in the Nagorno-Karabakh Republic - in the postwar period.}, title={Կրթության համակարգի առկա վիճակը և հիմնախնդիրները ԼՂՀ կազմավորման առաջին տասնամյակում (1992-2002թթ.)}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }