@misc{Осипян_Гаяне_Об, author={Осипян, Гаяне}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Լեզվական կոմպետենցիայի բովանդակության և մեթոդիկայի ձևավորման համար անհրաժեշտ պայմաններից մեկը, ինչպես ԿՐՏՍԵՐ և հիմնական դպրոցն ավարտող, այնպես էլ շրջանավարտի պարագայում, հնչյունաբանության, ուղղախոսության (ուղղագրության) և առոգանության դասավանդման վիճակի պարզումն է: Այդ նպատակով մենք իրականացրել ենք մրցույթով անցած և ՀՀ ԿԳՆ կողմից հաստատված ռուսաց լեզվի դպրոցական դասագրքերի և մեթոդական ձեռնարկների վերլուծություն ՝ հնչյունաբանական - հնչյումախոսական կոմպետենցիայի ձևավորման խնդիրներին՝ որպես լեզվական կոմպետենցիաներին համապատասխանելու տեսանկյունից: Ազգային կողմնորոշված դասագրքերից յուրաքանչյուրը այս կամ այն չափով համապատասխանում ծրագրի պահանջներին, արտացոլում է դրանց հեղինակների մեթոդական հայացքները, համոզմունքներն ու ճաշակները և կարող է հաջողությամբ օգտագործվել ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման մեջ ՝կախված ուսուցման նպատակներից և խնդիրներից, դպրոցի առանձնահատկություններից, սովորողների կոնտինգենտից, մանկավարժների և դպրոցի ղեկավարության նախասիրություններից: Նշենք, որ վերոնշյսլ կոմպլեկտներից ոչ մեկը չի համապատասխանում ԱՀ հիմնական(միջնակարգ) դպրոցներում հչյունաբանական կոմպետենցիայի ձևավորման առանձնահատկություններին՝ սուբորդինատիվ երկլեզվության և դիգլոսիայի պայմաններում: Одно из необходимых условий для научной разработки содержания и методики формирования языковой (лингвистической) компетенции как оканчивающего начальную и среднюю школу, так и выпускника армянской школы – выяснение состояния преподавания фонетики, орфоэпии (и орфографии) и интонации. С этой целью мы провели анализ действующих государственных программ, прошедших по конкурсу /или утвержденных Министерством образования и науки Республики Армения/ школьных учебников по русскому языку и методических руководств с точки зрения их соответствия задачам формирования ФФК /далее фонетико-фонологическия компетенция/ как компонента языковой (лингвистической) компетенции. Каждый из проанализированных выше национально ориентированных учебников в той или иной степени отвечает требованиям программы, отражает методические взгляды, убеждения и вкусы их авторов-создателей и может быть с успехом использован при обучении РКИ /русскому как иностранному/ в зависимости от целей и задач обучения, специфики школы, контингента обучаемых, предпочтений педагогов и руководства школы. One of the most necessary conditions for the scientific development of the content and methodology for the formation of linguistic competence of both a primary and secondary school graduate and an Armenian school graduate is to clarify the state of teaching phonetics, orthoepy (and spelling) and intonation. To this end, we have analyzed the current state programs that passed through the competition and / or approved by the Ministry of Education and Science of the Republic of Armenia school textbooks on the Russian language and methodological guidelines in terms of their compliance with the tasks of forming phonetic-phonological-competence as a component of linguistic competence. Each of the nationally oriented textbooks analyzed above, to one degree or another, meets the requirements of the program, reflects the methodological views, beliefs and tastes of their authorscreators and can be successfully used in teaching RFL, depending on the goals and objectives of education, the specifics of the school, the student population, preferences teachers and school leaders. It should be noted that none of the above sets corresponds to the peculiarities of the formation of phonetic-phonological-competence in the lessons of RFL in the basic (secondary) schools of the Republic of Artsakh in the conditions of bilingualism and diglossia.}, title={Об особенностях изучения фонетико-фонологической системы русского языка в армянскойо бщеобразовательной школе: анализ программ и учебников}, type={Հոդված}, keywords={Русский язык}, }