@misc{Պետրոսյան_Մարա_Խնդիր-գնահատումները՝, author={Պետրոսյան, Մարա and Հայրապետյան, Մարո and Արզումանյան, Սիլվա}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածը նվիրված է ֆիզիկական խնդրի տեսակներից մեկին` գնահատման խնդիրներին, որոնցում սովորողը ինքն է կառուցում խնդրում դիտարկվող ֆիզիկական երևույթի մոտավոր մոդելը, ընտրում անհրաժեշտ պարամետրերը, ստանում թվային պատասխանը, քննարկում վերջինիս և ֆիզիկական մեծության իրական արժեքի համապատասխանության հարցը: Դիտարկված են օրինակներ, որոնք նպաստում են սովորողների գիտելիքների խորացմանը: В статье рассматривается один из методов оценивания физических задач: учащийся в данной задаче сам строит вероятностную модель физического явления: выбирает необходимые параметры, получает расчетное значение, обсуждает соответствующий вопрос между расчетным и фактическими значениями физических величин. Метод способствует углублению знаний учащихся. The article discusses one of the types of the appreciation problems, physical problems. In the physical appreciation problems the learner himself projects the approximate model of the given physical phenomenon, selects the necessary parameters, gets the numerical answer, discusses the issue of the correspondency of the real value of the latter and the physical unit. Some examples are mentioned which contribute to the advance of the learner's knowledge.}, title={Խնդիր-գնահատումները՝ որպես Ֆիզիկական խնդրի տեսակ}, type={Հոդված}, keywords={Ֆիզիկա}, }