@misc{Ավանեսյան_Արմեն_Գուրգեն, author={Ավանեսյան, Արմեն}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն}, language={hy}, abstract={Գուրգեն Խանջյանը ժամանակակից հայ արձակի ամենակարևոր ներկայություններից է: Կարողանում է հետաքրքիր պատմել, դինամիկ զարգացում ունեցող սյուժեներ կառուցել, կերպարները բազմազան են, բարձրացված հարցադրումները՝ համահունչ նոր ժամանակների հրամայականին: Այսինքն, հնարավորություն է ստեղծվում անդրադարձ կատարել նրա արձակի պոետիկային ու գաղափարական հարցադրումներին: Խանջյանի պոետիկան և գաղափարական հարցադրումները գրականագետները կապեցին էկզիստենցիալ փիլիսոփայության և աբսուրդայնության հետ: Նրա բնագրում կան Կաֆկայի կերպարանափոխությանը հանգույն պատմվածքներ: Այս կերպափոխումները երևակայական հնարանքներ են, որոնք, սակայն, ունեն նոր ժամանակները բնութագրող ռեալական երևույթների թաքնիմաստներ, որով էլ ամբողջանում է Խանջյանի պոետիկան: Ընդհանրապես մարդու բնազդային նկարագիրը շատ է հետաքրքրում Գուրգեն Խանջյանին: 1995 թ. լույս տեսած «Հիվանդանոց» վեպը տարակերպ մեկնաբանությունների առիթ դարձավ: Հիվանդանոցը շատերի կողմից մեկնաբանվեց իբրև Խորհրդային Միության խորհրդանիշ: Սակայն Խանջյանն այն անվանել է հիվանդանոց, քանզի այդ պատերից ներս տիրում են մարդկային հոգու ու մարմնի ամենաարատավոր բարքերն ու սովորույթները: Гурген Ханджян – одна из важнейших фигур современной армянской прозы. Он умеет интересно рассказывать, строить сюжеты с динамичным развитием, где персонажи разнообразны, а поднимаемые вопросы соответствуют велениям нового времени. Иными словами, есть возможность задуматься над поэтическими и идейными вопросами его прозы. Литературоведы связывали поэтику и идеологические вопросы Ханджяна с экзистенциальной философией и абсурдом. В его оригинальных работах есть рассказы, похожие на превращения Кафки. Эти превращения являются мнимыми изобретениями, но в них есть тайны реальных явлений, характеризующих новое время, что обобщает поэзию Ханджяна. Вообще Гургена Ханджяна очень интересует инстинктивный портрет человека. Опубликованный в 1995 году роман «Больница» стал поводом для различных комментариев. Больница воспринималась многими как символ Советского Союза. Однако Ханджян назвал ее больницей, потому что в тех стенах царят самые порочные нравы и привычки человеческой души и тела․ Gurgen Khanjyan is one of the most important figures in contemporary Armenian prose․ He knows how to tell interesting stories, build plots with dynamic development, where the characters are diverse, and the questions raised correspond to the dictates of the new time. In other words, there is an opportunity to reflect on the poetic and ideological issues of his prose. Literary scholars have linked Khanjyan's poetics and ideological issues with existential philosophy and absurdity. His original works contain stories similar to Kafka's transformations. These transformations are imaginary inventions, but they contain the secrets of real phenomena that characterize the new time, which completes Khanjyan's poetry. In general, Gurgen Khanjyan is very interested in the instinctive portrait of a person. Published in 1995, the novel "Hospital" raised various comments. The hospital was perceived by many as a symbol of the Soviet Union. However, Khanjyan called it a hospital, because the most vicious customs and habits of the human soul and body reign within those walls.}, title={Գուրգեն Խանջյանի արձակի պոետիկան ու գաղափարական հարցադրումները}, type={Հոդված}, keywords={Գրականագիտություն}, }