@misc{Рухкян_Маргарита_Эдуард, author={Рухкян, Маргарита}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.}, language={ru}, abstract={Четвертая симфония Эдуарда Айрапетяна (2016) подтвердила высокий уровень композиторского мастерства и таланта композитора. В ней сосредоточилось новое ощущение жизни народа на грани испытаний. Композитор внимательно вслушивается в жизнь. Он ищет и находит духовную опору в глубоком осознании роли искусства, музыки. Глубинные традиции музыкального творчества, симфонической музыки и жанра симфонии – неотъемлемые завоевания армянской музыки. Композитор в совершенстве владеет этим инструментарием. Его Четвертая симфония – новое достижение армянской музыкальной культуры. Четвертая симфония явно начинает новый период в творчестве Айрапетяна. Думается, это период обобщенного осмысления событий, включающих современную ис-торию. Эта тема, давно освоенная в жанре симфонии, сегодня особенно актуальна, и композиторское участие в ее разработке в масштабах больших симфонических форм повысит градус национально-патриотического духа. Էդուարդ Հայրապետյանի Չորրորդ սիմֆոնիան (2016) վառ վկայությունն է կոմպոզիտորի ստեղծագործական վարպետության և տաղանդի բարձր մակարդակի: Այստեղ կենտրոնացավ փորձությունների շեմին գտնվող ժողովրդի՝ կյանքի զգացողությունը: Կոմպոզիտորը համակ ունկնդիր է կյանքին: Նա փնտրում է հոգևոր հենարան, որը և գտնում է արվեստի, երաժշտության դերի խոր գիտակցման մեջ: Երաժշտական ստեղծագործության, սիմֆոնիկ երաժշտության և սիմֆոնիայի ժանրի հարուստ ավանդույթները հայ երաժշտության անհերքելի նվաճումներն են: Կոմպոզիտորը կատարելապես տիրապետում է այդ գործիքակազմին: Նրա Չորրորդ սիմֆոնիան հայ երաժշտական մշակույթի նոր նվա-ճումն է: Այս երկն ակնհայտորեն նոր շրջան է բացում Հայրապետյանի ստեղծագործության մեջ: Թվում է, թե սա ժամանակակից պատմության իրադարձությունների ընդհանրացված իմաստավորումն է: Սիմֆոնիայի ժանրում վաղուց յուրացված այս թեման այսօր առավել քան արդիական է, և մեծ սիմֆոնիկ ձևերի մասշտաբներում նրա մշակման մեջ կոմպոզիտորական մասնակցությունը բարձրացնում է ազգային-հայրենասիրական ոգու աստիճանը: Eduard Hayrapetyan’s Symphony № 4 (2016) confirmed the high level of the composer’s creative skills and talent. In it, new perception of the nation’s existence in the time of hardships is concentrated. The composer listens carefully to life. He looks for and finds spiritual mainstay in profound understanding of the role of art, music in his case. Rich traditions in music – symphony music and the genre of symphony – are inalienable achievements of Armenian art. The composer has mastered that toolkit to perfection. His Symphony № 4 is a new accomplishment of Armenian musical culture. Symphony № 4 definitely marks a new period in Hayrapetyan’s creative work. It is a period of generalized comprehension of events, modern history included. That theme, long ago integrated in the genre of symphony, is particularly actual today, and the composer’s endeavor to develop it in the form of a large-scale symphony is to elevate the national-patriotic spirit of his compatriots.}, title={Эдуард Айрапетян: Симфония № 4}, type={Հոդված}, keywords={Музыкознание}, }