@misc{Մելքումյան_Յուլիանա_Սոցիալական, author={Մելքումյան, Յուլիանա and Հարությունյան, Մարիամ}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ}, abstract={Սոցիալական անհավասարության ժամանակակից հիերարխիկ համակարգում ընդունված է առանձնացնել երեք հիմնական խավ՝ վերնախավ, միջին խավ և ստորին խավ կամ աղքատներ: Սոցիալական շերտավորման հիմքում դրվում են ամենատարբեր ատրիբուտներն ու բնութագրիչները՝ շերտավորման գործոնները: Հասարակության յուրաքանչյուր սոցիալական շերտ ունի իրեն բնորոշ վարքային դրսևորումները, սպառման նմուշները, որոնց միջոցով անհատը փորձում է նույնականացնել իրեն այս կամ այն սոցիալական շերտի հետ: Ցուցադրական սպառման միջոցով անձը վիզուալացնում է սեփական սոցիալական կարգավիճակը: Հեռուստասերիալները ոչ միայն վիզուալացնում են սոցիալական իրականությունը, այլև նպաստում են դրա վերարտադրությանը, փոփոխմանը կամ զարգացմանը՝ ձևավորելով այս կամ այն սոցիալական շերտի վերաբերյալ որոշակի կարծրատիպեր: Մեծ հեռուստալսարան ունեցող հեռուստասերիալներում ցուցադրված վարքը, խոսքը, տեսքը հեշտությամբ ներթափանցում են հասարակության մեջ և կառուցակցում մեր առօրյան, սոցիալական խավերի միջև փոխհարաբերությունները, հասարակության մեջ սոցիալական դիրքը բարելավելու մոդելները։ Մասնավորապես, «Ֆեյք մամա» հեռուստասերիալը, վիզուալացնելով հարուստների, միջին խավի ներկայացուցիչների և աղքատների ունեցվածքի, ապրելակերպի և վարքային մոդելներ, ձևավորում է մի շարք կարծրատիպեր։ В современной иерархии социального неравенства принято выделять три основных класса: элиту, средний класс и необеспеченные слои. Социальная стратификация основывается на различных факторах. Каждый социальный слой имеет свои модели потребления, поведения и образа жизни, посредством которых люди идентифицируют себя с тем или иным социальным слоем. Демонстративное потребление позволяет визуализировать социальный статус. Сериалы не только визуализируют социальную реальность, но и способствуют ее воспроиз-водству, изменению или развитию, формируя определенные стереотипы о различных социальных слоях. Поведение, речь и внешний вид, демонстрируемые в сериалах, имеющих большую аудиторию, легко проникают в общество и конструируют нашу повседневность, отношения между различными социальными слоями, модели продвижения по ступеням социальной иерархии. Сериал «Фейк мама», визуализируя имущество, образ жизни и поведение представителей элиты, среднего класса и необеспеченных слоев, формирует ряд стереотипов. Thе goal of this article is to discuss the visualization of social stratification in soap operas. Three main classes: the upper class, the middle class and the lower class or the poor, are usual-ly distinguished in the social hierarchy of modern societies. Social stratification is based on vari-ous factors. Each social stratum of society has its own patterns of consumption and behavior, through which the individuals try to identify themselves with а particular social stratum. A per-son visualizes his/her own social status by demonstrative consumption. Soap operas not only visualize social reality, but also contribute to its reproduction, change or development by form-ing certain stereotypes about different social strataе. The behavior, speech, and appearance shown in soap operas with a large TV audience easily seep into society, construct our daily life, affect the relationship between social classes and the patterns of improving one’s social position in the society. The sitcom "Fake Mama" forms a number of stereotypes by visualizing property, lifestyle and behavior patterns of the rich, middle class and poor.}, title={Սոցիալական շերտավորման վիզուալացումը հեռուստասերիալներում}, type={Հոդված}, keywords={Սոցիոլոգիա}, }