@misc{Մինասյան_Սիլվա_Մակդիրի, author={Մինասյան, Սիլվա}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, publisher={«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն}, language={hy}, abstract={Գեղարվեստական խոսքի պատկերավորման միջոց մակդիրի գործառույթը Հովհ. Շիրազի «Թոնդրակեցիները» պոեմում գործուն է: Համատեքստում առարկայի, երևույթի, փոփոխային հատկանիշի գեղագիտական բնութագրությունը մեկ, երկու անգամ է հատկ անշվում (երեք, չորս անգամը սակավ է): Ածական մակդիրները հաճախակի են կիրառված, իսկ համեմատության աստիճաններով՝ սակավ: Դերբայական մակդիրները չափավոր են, գոյականը, թվականը՝ սակավ, մակբայական և այլն՝ հազվագյուտ: Նորակազմությունն երով արտահայտված մակդիրները քիչ են (հատուկ անունն երից կերտված նորակազմ ածականներով մակդիրները սակավ են) և առանձնանում են հնչողությամբ դրական, բացասական իմաստներով: Կան նաև այլ տիպի բառակապակցություններ: Մակդիրների մասնակցությունը հանգավորմանը զգալի է: Эпитет, как важное художественное средство имеет разнообразное применение в поэме Ованеса Шираза "Тондракийцы". Часто использованы эпитеты, выраженные прилагательными. Деепричастных эпитетов мало. Также редко применены эпитеты, выраженные существительными и наречиями. Мало встречаются и эпитеты-окказионализмы. В данной поэме эпитеты имеют значительную роль в создании рифма. The article deals with epithet as a means of artistic expression. It has diverse manifestations in the poem of Hovhannes Shiraz “Tondraketsinery”. Adjectives are used frequently as epithets. Participles, nouns, adverbs are rarely used as epithets . There are some words that are created by author. Similarly they are less used as epithet. The system of such words includes units from proper names. Epithets have a significant role in creation of rhythm.}, title={Մակդիրի կիրառությունը Հովհաննես Շիրազի «Թոնդրակեցիները» պոեմում}, type={Հոդված}, keywords={Գրականություն, Բանասիրություն}, }