@misc{Grigoryan_G._Teaching, author={Grigoryan, G. and Zakaryan, O.}, address={Երևան}, howpublished={online}, language={en}, abstract={Հատուկ նպատակներով անգլերենի դասավանդումը տարածված է եղել դեռևս 1960-ական թթ.: Իրավաբանական ոլորտում ևս անգլերենը համարվում է հատուկ նպատակներով ուսուցանվող լեզու, և այս դեպքում ևս կան մեծ թվով մասնագիտական բառեր, որոնք պետք է յուրացվեն: Այստեղ ևս դժվար կլինի ուսուցումը, եթե նրանք չունենան համապատասխան բառապաշար և վերջինիս կիրառման հմտություններ, օրինակ՝ իրավաբանական փաստաթղթեր ընթերցելիս կամ գրելիս, զեկույցներ, նորություններ լսելիս, դատական նիստերի գործ ներկայացնելիս։ Այս դեպքում պետք է ուշադրություն դարձնել բառագիտությանը, բառապաշարի ուսուցմանը: Նման մոտեցումը և հնարքները կդյուրացնեն դասավանդման գործընթացը: Հոդվածում շեշտը դրվում է խաչբառերի, նպատակային-թեմատիկ գծապատկերների կիրառման և իրավաբանական անգլերենի դասավանդման գործընթացում դրանց ներդրման վրա: Преподавание английского для специфических целей (АСЦ) актуально еще с 1960-х гг. Юридический английский наряду с другими считается языком, изучаемым для специальных целей, и содержит большое количество профессиональных терминов, которые должны усвоить обучающиеся. Изучение будет весьма затруднительно, если у них не будет достаточных знаний и навыков использования лексического запаса юридического английского, к примеру, для чтения или написания юридических документов, чтения или прослушивания докладов, новостей на юридические темы в СМИ, представления дела в зале суда. В этом случае следует обратить внимание на лексикографию, обучение лексике. Такой подход и приемы облегчат процесс преподавания. В статье особое внимание уделяется использованию кроссвордов и целевых тематических диаграмм в процессе преподавания юридического английского.}, type={Հոդված}, title={Teaching ESP vocabulary by means of purposive-thematic diagrams and crossword puzzles (on the example of legal English)}, keywords={Լեզվաբանություն}, }